| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Computer Systems |
| Title in original language |
Pārmeklēšanā un neironu tīklos sakņota hibrīda risinājuma izstrāde spēlei TOOT un OTTO |
| Title in English |
Development of a Hybrid Solution Based on Search Algorithms and Neural Networks for the Game TOOT and OTTO |
| Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
| Scientific advisor |
Egons Lavendelis |
| Reviewer |
Kristaps Bērziņš |
| Abstract |
Šajā bakalaura darbā tiek izstrādāts hibrīds risinājums spēlei TOOT un OTTO, kas balstīts uz pārmeklēšanas algoritmiem un neironu tīkliem. Darba mērķis ir uzlabot spēles efektivitāti un nodrošināt optimālu spēles gaitu, izmantojot mākslīgā intelekta palīdzību. Pētījumā tiek analizēti dažādi pārmeklēšanas algoritmi (Minimax, Alfa-Beta, Monte Carlo) un neironu tīklu modeļi (MLP, CNN, RNN), kā arī esošie hibrīdie risinājumi spēļu nozarē. Praktiskajā daļā tiek izveidots un implementēts hibrīds algoritms, kas apvieno pārmeklēšanas algoritmus ar neironu tīkliem, un veikta tā salīdzināšana ar tradicionālajiem risinājumiem. Darba rezultāti parāda, ka, lai gan hibrīdais risinājums ir iemācījies vieglas stratēģijas, tas tomēr nespēj pārspēt tradicionālo alfa-beta algoritmu.
Dati par darba apjomu – 51 lappuses, 11 attēli, 4 tabulas, 3 pielikumi un 38 izmantotie informācijas avoti. |
| Keywords |
Pārmeklēšanas algoritmi, neironu tīkli, TOOT un OTTO, mākslīgais intelekts. |
| Keywords in English |
Search algorithms, neural networks, TOOT and OTTO, artificial intelligence. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
27.05.2025 23:55:33 |