Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Personāla mainības samazināšanas stratēģijas pilnveide medicīnas iestādē
Title in English Improvement of the staff turnover reduction strategy in a medical institution
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Līga Kamola
Reviewer Daira Aramina
Abstract Štālberga-Golovaja A. Personāla mainības samazināšanas stratēģijas pilnveide medicīnas iestādē: Maģistra darbs / Štālberga-Golovaja A., Kamola L. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Līderība un vadība”, 99 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 99 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 12 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 17 avoti latviešu, 29 avoti angļu valodā. Pētījuma mērķis: balstoties uz empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt skaidrus un ilgspējīgus priekšlikumus Klientu apkalpošanas speciālistu mainības mazināšanas. Izstrādātos priekšlikumus apstiprinot ar zinātniskiem faktiem un starptautiskiem pētījumiem. Pirmajā darba daļā autore veica SIA “Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas” (turpmāk-Slimnīca) darbības raksturojuma izpēti. Aplūkoja Slimnīcas stratēģisko attīstību un darbinieku lomu tālākajā attīstībā. Veica personāla struktūras izvērtējumu. Analizēja darbinieku mainības rādītājus, to iemeslus kā arī izvērtēja pastāvošos personāla procesus Slimnīcā. Otrajā darba daļā autore veica empīrisku pētījumu. Balstoties uz pētījuma rezultātiem izvirzīja priekšlikumus pētījuma mērķim Klientu apkalpošanas speciālistu mainības mazināšanai. Analizēja Slimnīcas darba vides iekšējos un ārējos faktorus, kuri ietekmē darbinieku mainību. Aplūkoja dažādās darba vides paaudzes. Trešajā darba daļā izstrādāja Klientu apkalpošanas standartu. Izstrādāja Klientu apkalpošanas speciālistu kompetences novērtēšanas metodoloģiju. Analizēja atgriezeniskās saites kultūras ieviešanas nepieciešamību. Nozīmīgākie rezultāti: empīriska pētījuma izstrāde, aptaujas veikšana, datu apstrāde. Klientu apkalpošanas standarta izstrāde. Klientu apkalpošanas speciālistu novērtēšanas metodoloģijas izstrāde. Priekšlikumu izstrāde darbinieku mainības mazināšanai. Atslēgas vārdi: klientu apkalpošana; Klientu apkalpošanas standarts; darbinieku novērtēšanas metodoloģija; darbinieku noturēšana; veselības aprūpe.
Keywords klientu apkalpošana; Klientu apkalpošanas standarts; darbinieku novērtēšanas metodoloģija; darbinieku noturēšana; veselības aprūpe
Keywords in English customer service; Customer service standards; employee evaluation methodology; employee retention; healthcare
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 27.05.2025 08:27:22