Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Uz ieinteresētajām pusēm orientētas sistēmas izstrāde CRM programmatūras atlasei |
Title in English |
Development of a Stakeholder-Centric Framework for CRM Software Selection |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Vita Šakele |
Reviewer |
Aleksejs Jurenoks |
Abstract |
Disertācijas veids: 2 (Risinājumi pašreizējām problēmām jomā)
Atslēgvārdi: CRM programmatūra, BI, Lēmumu pieņemšana
Šī disertācija piedāvā visaptverošu klientu attiecību pārvaldības (CRM) rīku izpēti mūsdienu organizāciju stratēģiju kontekstā. Tā mērķis ir izveidot sistēmu, kas palīdz uzņēmumiem izvēlēties CRM sistēmas, saskaņojot tehnoloģiju iespējas ar ieinteresēto pušu vēlmēm un korporatīvajiem mērķiem. Pirmajā pētniecības sadaļā "CRM pārskats un pašreizējās tendences" tiek novērtēti CRM risinājumi, lai izveidotu novērtēšanas standartus. Nākamā sadaļa "Ieinteresēto pušu analīze CRM lēmumu pieņemšanā" apskata dažādus kritērijus, kurus ieinteresētās puses piedalās CRM izvēles procesā, kas palīdz veidot sistēmas izstrādi. Sadaļā "Metodoloģija" tiek izstrādāta pielāgota CRM novērtēšanas metodoloģija, kā arī datu kopums testēšanas gadījumiem, kas nepieciešami empīriskai analīzei. Lai veicinātu neobjektīvu CRM funkciju salīdzināšanu ar ieinteresēto pušu vēlmju un uzņēmējdarbības mērķu matricu, tiek piedāvāta "CRM salīdzinošā sistēma". Pēdējais solis "CRM salīdzinošās sistēmas verifikācija" novērtē sistēmas praktiskumu. Šī saīsinātā disertācija, koncentrējoties uz tehnisko un stratēģisko jautājumu līdzsvarošanu, cenšas palīdzēt uzņēmumiem orientēties sarežģītajā CRM izvēles procesā.
Darba apjoms kopumā ir 83 lappuses, tajā skaitā 17 tabulas, 22 attēli un 30 uzziņu avoti. |
Keywords |
CRM programmatūra, BI, Lēmumu pieņemšana |
Keywords in English |
CRM software, BI, Decision-making |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
28.05.2024 23:19:15 |