Abstract |
Bakalauru darba tēma ir "Augstu ceļa pārvadu balstu konstrukciju optimālie risinājumi".
Šī darbā pirmajā daļā ir aprakstīti un salīdzināti tiltu balstu veidi atkarība no škeršojamas apvidus. Aplūkoti tiltu balstu trūkumi un priekšrocības. Arī ir izskatīti tiltu balsti atkarība no balstu izvietojuma tilta konstrukcijā. Tika aplūkoti starpbalsti, ka arī tilta galabalsti.
Darbā noslēdzošajā, pētijuma daļā uz iegūto datu bāzes ir noteikts balsta visizdevīgakākais balsta veids atkarība no tādiem paramatriem ka materiāla daudzums, formas izdevīguma, tāmes izmaksam, konstrukcijas buvniecības sarezģetības.
Diplomprojekta inženierdaļas tēma ir " Tilts par Rēzeknes upi Rēzeknē. Atbrīvošanas alejā".
Tilts sastāv no 3 laidumiem, un tilta kopejais garums ir 42,80. Malējo laidumu garums sasniedz 11,40m, bet vidēja laiduma garums ir 20 metri. Brauktuves platums ir 16 metri, kas lauj automobiļiem, veikt kustību 4 joslas. Tilta kuģošanas gabarīts 3 metri.
Inženieru daļa sastāv no sekojošiem nodaļām: laidumu konstrukciju aprēkins, balstu konstrukciju aprēķins un paļu konstrukciju aprēkins, būvdarbu organizēšana un tehnoloģija, tāmes, vides un dabas aizsardzība
Diplomprojekta apjoms ir 84 lapaspuses, kurās ietilpt 4 tabulas, 31 attēlus, 50 formulas un 2 diagrammas.
Darbā tika izmantoti 15 dažādi informatīvie avoti. |