Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language „Ceļa posmu ar augstu bīstamības pakāpi noteikšana Latvijā” („Autoceļa A7 posma no krustojuma ar V1 līdz Ķekavai rekonstrukcija”)
Title in English „Evalution of Road Sections with High Risk Level in Latvia” („Reconstruction of Road A7 section from Junction with V1 to Kekava”)
Department 24100 Institute of Transport Infrastructure Engineering
Scientific advisor Inž. Z.Lazda
Reviewer
Abstract Bakalaura darba mērķis ir veikt izpēti par bīstamiem ceļa posmiem un analizēt tā metodes. Darbā tika pētīti Rīgas Ķekavas šosejas melnie punkti un veikti secinājumi. Bakalaura darbā tiek apkopota dažādu valstu pieredze kā, piemēram, Austrija, Dānija, Vācija, Krievija un ASV bīstamo ceļu analīzes metodes. Darbā tika izstrādātāta bīstamo autoceļu posmu noteikšanas metodika, kas ļauj noteikt bīstamās vietas gan apstākļos, kad dati par vidējo diennakts intensitāti pētāmajā ceļā ir zināmi, gan tad, kad tie nav pieejami, kā arī bīstamo ceļu satiksmes negadījumu rezultātā tautsaimniecībai nodarīto zaudējumu apjomu. Bakalaura darbs sastāv no 56 lapaspusēm, 16 attēliem un 23 tabulām. Esošais valsts galvenais autoceļš A7 posmā Rīga Ķekava ir mūsdienu prasībām neatbilstošu ceļa klātnes ģeometriju un caurlaides spējām, tādēļ šī autoceļa posma izmantošana diennakts intensīvākajās stundās autovadītājiem rada virkni problēmu. Būtiskākās no tām ir: pieaudzis gaidīšanas laiks krustojumos rīta un pēcpusdienas stundās, arvien palielinās autotransporta intensitātes, smagās tranzītsatiksmes plūsmas radītās slodzes un apdzīvoto vietu blīvums līdzas esošajam ceļa posmam. Rezultātā, var secināt, ka esošais autoceļa A7 posms ir izsmēlis savas tehniskās iespējas Inženierprojekta darba uzdevums ir veikt rekonstrukciju esošajam autoceļam A7 Rīga Bauska Lietuvas robeža (Grenctāle), veikt izmaiņas šķērsprofilos, nomainīt to uz NP16, kā arī rekonstruēt esošo krustojums A7 Rīga Bauska Lietuvas robeža (Grenctāle) ar V3 Rāmava - Baloži. Darbā tika apskatīti ceļa normālprofilu maiņa uz NP16, jo esošajam normālprofilam nav pietiekoša caurlaidespēja, un segas maiņa, jo šajā posmā no Rīgas uz Ķekavu ir izveidojušās daudz plaisas un risas. Inženierprojekta darbs sastāv no 84 lapaspusēm, 2 attēliem un 19 tabulām.
Keywords Bīstamie ceļa posmi Latvijā
Keywords in English Dangerous path node in Latvia
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 18.01.2012 16:17:13