Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language “Smartlynx Airlines” klientu pieredzes uzlabošana
Title in English Improvement of "Smartlynx Airlines" Customers Experience
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Gundars Kokins
Reviewer Māris Millers
Abstract Maģistra darba nosaukums ir ““Smartlynx Airlines” klientu pieredzes uzlabošana”. Maģistra darbu ir izstrādājusi Viktorija Petročenko, Rīgas Tehniskās Universitātes Starptautisko programmu nodaļas maģistra profesionālo studiju programmas “Inovācijas un uzņēmējdarbība” otrā kursa studente. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām: teorētiskās, analītiskās un praktiskās. Darba apjoms ir 124 lapaspuses, no kurām 22 lapaspuses ir pielikumi. Darbā iekļauti 13 attēli un 17 tabulas. Darbam ir pievienoti 11 pielikumi, bibliogrāfiskajā sarakstā iekļauts 41 avots. Pētījuma mērķis ir izstrādāt risinājumus “Smartlynx Airlines” klientu pieredzes uzlabošanai. Pētījuma aktualitāte ir saistīta ar situāciju, kurā uzņēmums ir nonācis Covid-19 pandēmijas un kara Ukrainā iespaidā, kā arī ļoti straujas izaugsmes rezultātā, un kas ietekmē attiecības ar klientiem un viņu lojalitāti. Darbam ir sekojoši pētījuma jautājumi: 1) Kādā ir “Smartlynx Airlines” klientu pašreizējā pieredze? 2) Kādas iekšējās procedūras un procesi slēpjas aiz katra klienta ceļa posma? 3) Kādas iekšējās procedūras un procesus var uzlabot, lai uzlabotu klientu pieredzi, un kā? Pirmajā maģistra darba daļā tiek aprakstīts klientu pieredzes jēdziens, klientu pieredzes vadība, kā arī tajā izmantojamās metodes. Otrajā daļā tiek aprakstīts uzņēmuma biznesa modelis, klienti, kā arī tiek veikta uzņēmuma klientu pieredzes un ar klientu pieredzi saistīto iekšējo procesu analīze. Trešajā daļā tiek piedāvāti iespējamie risinājumi ar klientu pieredzi saistīto iekšējo procesu uzlabošanai, kā arī tiek veikta šo risinājumu analīze. Darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi, balstoties uz veikto pētījumu, kā arī sniegti atbilstoši priekšlikumi piedāvāto risinājumu ieviešanai. No pētījuma rezultātiem izriet, ka visefektīvākie ar uzņēmuma iekšējo procesu uzlabošanu saistītie risinājumi ir: skaidras atbildības noteikšana, regulāru saziņas kanālu izveide, skaidrība par procedūrām, pietiekama laika sadale starp projektiem.
Keywords klientu ceļojums, klientu pieredze, klientu pieredzes vadība
Keywords in English customer journey, customer experience, customer experience management
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 07.06.2023 17:55:10