Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language Jauna tirgus apgūšanas stratēģijas izstrāde uzņēmumam SIA “Hoxha Olive Oil”
Title in English Development of Market Entry Strategy for Company “Hoxha Olive Oil” Ltd
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Uldis Cimdiņš
Reviewer Modris Ozoliņš
Abstract Maģistra darba autore: Redona Pjeci Maģistra darba vadītājs: Dipl.ing., Ms.oec., Uldis Cimdiņš Maģistra darba tēma: “Uzņēmuma “Hoxha Olive Oil” ieiešanas eksporta tirgos stratēģijas izstrāde" Maģistra darbs ir izstrādāts angļu valodā, tas sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 100 lapas, ietverot 27 attēlus un 15 tabulas. Pielikumi, kas pievienoti darbam sastāv no 20 lapām. Pētījuma mērķis ir izstrādāt stratēģiju ieejai tirgū, izpētot vairākus tirgus nelielam olīveļļas ražotājam no Albānijas, kas nav ES valsts. Pētījumā tika izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma metode, tai skaitā padziļinātās intervijas, lai noskaidrotu iespējas, izvērtētu jaunu tirgu potenciālu, saprastu, kā pilnveidot un pielāgot esošo produktu klāstu un kā to optimāli piedāvāt jaunam eksporta tirgum. Tika izstrādāta stratēģija pakāpeniskai ienākšanai tirgū, ko ražotājs izmantos, lai nodrošinātu veiksmīgu ienākšanu Beļģijas tirgū, vienlaikus saglabājot stabilu un augošu rentabilitāti. Pētījumā uzsvērts, cik svarīgi ir veikt analītisku tirgus izpēti un izmantot pakāpenisku stratēģiju, kas nodrošina ražotājam iespēju izvērtēt pieredzi un veikt izmaiņas pirms ienākšanas jaunā tirgū. Šī maģistra darba rezultātiem būs būtiski praktiska ietekme uz “Hoxha Olive Oil”, kā arī citiem mazajiem olīveļļas ražotājiem jaunattīstības valstīs, piemēram, Albānijā, kas vēlas konkurēt starptautiskā mērogā. Šis pētījums palīdzēs uzņēmumam izveidot veiksmīgu eksporta plānu, kas uzlabos tā konkurētspēju un rentabilitāti, apzinot labāko praksi un turpmākās attīstības iespējas.
Keywords ieeja tirgū, ģimenes uzņēmums, SME, EVOO, Albānija,
Keywords in English market-entry, family-owned, SME, EVOO, Albania,
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 05.06.2023 19:39:50