Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par patērētāju zaļmaldināšanu Latvijas tirgū |
Title in English |
Research on greenwashing of consumers in the Latvian market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Kristīne Zēriete |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Jana Jahvarova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: docente Dr. oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Pētījums par patērētāju zaļmaldināšanu Latvijas tirgū
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un pētījuma
daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 8 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu un 92 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darbā teorētiskajā daļā ir izpētītas avotos sastopamās zaļmaldināšanas definīcijas un noteikti tās izpausmes veidi produktu iepakojumos. Darba pētījuma daļā, atbilstoši izstrādātai pētījuma metodoloģijai, veikta patērētāju aptauja, kurās rezultātā ir novērtēta patērētāju informētības pakāpe par ekoloģiskiem produktiem un noteikta zaļmaldināšanas ietekme uz pirkuma lēmuma pieņemšanu. Ir secināts, ka ir nepieciešamība pēc patērētāju izglītošanas un informēšanas par ekoloģiskiem produktiem, kā arī likumdošanas pilnveidošanas attiecibā uz vides paziņojumu lietošanu nepārtikas precēm.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jahvarova, J., Greitāne, R. (2023). Pētījums par patērētāju zaļmaldināšanu Latvijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 68 lpp. |
Keywords |
zaļmaldināšana, pirkšanas lēmuma pieņemšana, mārketings, nepārtikas preces, patērētāji |
Keywords in English |
greenwashing, purchase decision, marketing, non-food products, consumers |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
01.06.2023 18:01:30 |