Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Savstarpējās novērtēšanas rīku salīdzinošā analīze
Title in English Comparative Analysis of Peer Evaluation Tools
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Ilze Birzniece
Reviewer Svetlana Jurenoka
Abstract Bakalaura darbā apskatīta savstarpējās vērtēšanas ieviešana, izmantojot digitālos rīkus. Savstarpējā vērtēšana augstākajā izglītībā ir papildinatradicionālās vērtēšnaas formas un piedāvā dažādas priekšrocības. Savstarpējās novērtēšanas ieviešana, izmantojot digitālos rīkus, palīdz novērtēšanas procesu automatizēt, taču starp pieejamajiem rīkiem ir nepieciešams izvēlēties to, kurš atbilst individuālajām prasībām. Šī pētījuma mērķis ir atrisināt šo problēmu, salīdzinot vairākus digitālos savstarpējās novērtēšanas rīkus un sniedzot vadlīnijas vajadzīgā rīka izvēlei, kā arīlietotāja rokasgrāmatu izveide, lai izvēlēto rīku izmantotu efektīvi. Darbā tiek apskatīts student savstarpējās vērtēšanas jēdziens, tā priekšrocības un izmantošanas iespējas augstākajā izglītībā, salīdzināti trīs dažādi digitālie savstarpējās vērtēšanas rīki, pamatojoties uz to iespējām. Lai padziļināti analizētu rīkus, katram rīkam ir veikta lietojamības testēšana ar nepieredzējušiem lietotājiem, lai identificētu lietojamības problēmas, un, pamatojoties uz novērtējuma rezultātiem, ir izveidotas lietotāja rokasgrāmatas identificēto problēmu sekmīgai pārvarēšanai. Bakalaura darbs sniedz lasītājam iespēju novērtēt dažādus kritērijus, kas jāņem vērā, izvēloties savsartpējo novērtēšanu atbasltošu rīku, un lietotāja rokasgrāmatu, lai efektīvi izmantotu vairākus izvēlētos rīkus. Darba apjoms ir 73 lappuses, kas ietver 18 tabulas, 18 attēlus un darbam ir 16 pielikumi.
Keywords Savstarpējā novērtēšana, Digitālie savstarpējās vērtēšanas rīki, Lietojamības testēšana.
Keywords in English Peer evaluation, Digital peer evaluation tools, Usability testing
Language eng
Year 2023
Date and time of uploading 29.05.2023 11:13:53