Abstract |
Bakalaura darbā apskatīta savstarpējās vērtēšanas ieviešana, izmantojot digitālos rīkus. Savstarpējā vērtēšana augstākajā izglītībā ir papildinatradicionālās vērtēšnaas formas un piedāvā dažādas priekšrocības. Savstarpējās novērtēšanas ieviešana, izmantojot digitālos rīkus, palīdz novērtēšanas procesu automatizēt, taču starp pieejamajiem rīkiem ir nepieciešams izvēlēties to, kurš atbilst individuālajām prasībām. Šī pētījuma mērķis ir atrisināt šo problēmu, salīdzinot vairākus digitālos savstarpējās novērtēšanas rīkus un sniedzot vadlīnijas vajadzīgā rīka izvēlei, kā arīlietotāja rokasgrāmatu izveide, lai izvēlēto rīku izmantotu efektīvi.
Darbā tiek apskatīts student savstarpējās vērtēšanas jēdziens, tā priekšrocības un izmantošanas iespējas augstākajā izglītībā, salīdzināti trīs dažādi digitālie savstarpējās vērtēšanas rīki, pamatojoties uz to iespējām. Lai padziļināti analizētu rīkus, katram rīkam ir veikta lietojamības testēšana ar nepieredzējušiem lietotājiem, lai identificētu lietojamības problēmas, un, pamatojoties uz novērtējuma rezultātiem, ir izveidotas lietotāja rokasgrāmatas identificēto problēmu sekmīgai pārvarēšanai. Bakalaura darbs sniedz lasītājam iespēju novērtēt dažādus kritērijus, kas jāņem vērā, izvēloties savsartpējo novērtēšanu atbasltošu rīku, un lietotāja rokasgrāmatu, lai efektīvi izmantotu vairākus izvēlētos rīkus.
Darba apjoms ir 73 lappuses, kas ietver 18 tabulas, 18 attēlus un darbam ir 16 pielikumi. |