Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Automašīnu zīmola CUPRA attīstības projekts Latvijas tirgū
Title in English Project on development of the car brand CUPRA in the Latvian market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Toms Kreicbergs
Reviewer Inese Vētra
Abstract Noslēguma darba autors: Līga Sproģe Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Toms Kreicbergs Noslēguma darba temats: Automašīnu zīmola CUPRA attīstības projekts Latvijas tirgū Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 15 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu, 36 angļu, un 2 krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Pētījuma rezultā tika secināts, ka viens no galvenajiem virzieniem zīmola attīstībai Latvijā, ir klientu lojalitātes veicināšana. Darba ietvaros tika izstrādāti un piedāvāti risinājumi, kas zīmolu pārstāvošajam uzņēmumam Autobrava veicinātu klientu lojalitātes veidošanos, pastāvīgu klientu bāzi, kā arī veicinātu klientu attiecību vadības attīstību. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Sproģe, L. (2023). Automašīnu zīmola CUPRA attīstības projekts Latvijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72 lpp.
Keywords zīmola attīstība, patērētāju uzvedība, zīmols, klientu lojalitāte, klientu attiecību vadība
Keywords in English brand development, consumer behaviour, client loyalty, client relationship management
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 22.05.2023 16:45:34