Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Jaunu klientu piesaistīšanas projekts tūrisma aģentūrai” |
Title in English |
„Project for attracting new clients in a tourism agency” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., lekt.R.Greitāne |
Reviewer |
Dr.oec., prof. V.Nešpors |
Abstract |
Diplomprojekta autore: Vaņušina L. (2011.)
Diplomprojekta tēma: Jaunu klientu piesaistīšanas projekts tūrisma aģentūrai.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt jaunu klientu piesaistīšanas projektu tūrisma aģentūrai SIA IRBE LNK, nosakot uzņēmuma attīstības iespējas un saplānojot aktivitātes uzņēmuma darbības uzlabošanai, pamatojoties uz uzņēmuma darbības analīzi.
Diplomprojekts sastāv no 5 daļām.
Analītiskajā daļā tiek analizēta uzņēmuma darbība, ar mērķi noteikt to stiprās un vājās puses.
Projekta daļā tiek izvirzīti un aprakstīti uzņēmuma darbības uzlabošanas priekšlikumi, kas saistīti ar jaunās mājas lapas izstrādāšanu, dažādu portālu un sociālo tīklu izmantošanu, kā arī citi klientu piesaistīšanas pasākumi.
Tehnoloģiskajā daļā tiek aprakstīta potenciālo klientu datu bāzes izveidošana, izmantojot programmu Microsoft Access 2007.
Darba un dabas aizsardzības daļā tiek novērtēti uzņēmuma pastāvošie darba riski un piedāvāti pasākumi to samazināšanai un novērošanai.
Grafiskajā daļā tiek apkopoti autores izstrādāti attēlojošie materiāli.
Izmantotas pētījumu metodes: teorētiskās izpētes metodes, analīzes un salīdzināšanas metode, un interneta resursu izmantošana.
Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, pielikumiem.
Darba apjoms ir 102 lpp., tajā iekļauti 18 att., 18 tab., bibliogrāfija 32 avoti latviešu valodā. |
Keywords |
Mārketinga plāns, tūrisma aģentūra, klientu piesaistīšanas pasākumi, reklāma |
Keywords in English |
Tourism, marketing, attracting of a new clients |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
30.12.2011 16:10:09 |