Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Luksusa automobiļu iegāde un lojalitāte zīmolam, pamatojoties uz automobiļa cenu, ienākumu līmeni un klientu apmierinātību. |
Title in English |
Purchase of Luxury Cars and Brand Loyalty Based on the Car Price, Level of Income and Customer Satisfaction |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Muzikante |
Reviewer |
Ieva Veidemane |
Abstract |
Pētījums par luksusa automobiļu iegādi un zīmola lojalitāti ir svarīgs, lai izprastu patērētāju uzvedību un izvēli, kā arī palīdzētu automobiļu ražotājiem uzlabot savu zīmolu un pievilināt jaunus patērētājus. Pētījuma mērķis ir analizēt, kā automobiļa cena, ienākumu līmenis un patērētāju apmierinātība ar auto ietekmē zīmola lojalitāti.
Pētījums tika veikts, aptaujājot luksusa automobiļu īpašniekus. Rezultāti parāda, ka patērētāju izvēles pamatā ir automobiļa cena un ienākumu līmenis. Tāpat kā daudzos citos pētījumos, rezultāti atklāj, ka augstāka cena ne vienmēr nozīmē augstāku kvalitāti, un tādēļ patērētāju uzticība zīmolam var būt saistīta ar zīmola vēsturi un reputāciju.
Var izdarīt secinājumu, ka patērētāju apmierinātība ir mazāk svarīgs faktors nekā automobiļa cena un ienākumu līmenis. Tomēr, ja patērētājs ir apmierināts ar savu pirkumu, tad tas var palīdzēt uzlabot zīmola lojalitāti un pozitīvās mutiskās atsauksmes .
Pētījuma secinājumi var būt noderīgi luksusa automobiļu ražotājiem, kuri varētu uzlabot savu zīmolu, piedāvājot produktus, kas atbilst patērētāju vēlmēm un prasībām, kā arī pievilina jaunus patērētājus un paaugstina zīmola lojalitāti. Pētījumā iegūtie dati sniedz ieskatu patērētāju uzvedībā un palīdz izprast to, kā darbojas luksusa automobiļu tirgus.
Diplomdarba apjoms ir 33 lapaspuses, un tajā ir iekļautas 4 tabulas un 95 atsauces.
Diplomdarbs ir rakstīts angliski. |
Keywords |
luksusa automobilis, lojalitāte zīmolam, klientu uzvedība, klientu apmierinātība |
Keywords in English |
luxury cars, brand loyalty, customer behaviour, customer satisfaction |
Language |
eng |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
14.04.2023 20:52:07 |