Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Digitālais mārketings un tā ietekme uz patērētāju uzvedību un pirkuma lēmumiem |
Title in English |
Digital Marketing and its Impact on Consumer Behavior and Purchasing Decisions |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Zakia Siddiqui |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Idris Idriszade
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: asoc. profesore, Dr.oec. R. Greitāne
Bakalaura darba temats: Digitālais mārketings un tā ietekme uz patērētāju uzvedību un pirkuma lēmumiem
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp., tajā ir iekļauti 30 attēli un 21 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 42 avoti angļu un turku valodās, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir izprast digitālā mārketinga un tā rīku ietekmi uz patērētāju uzvedību. Darba teorētiskajā daļā autors apkopoja datus no dažādiem avotiem par digitālā mārketinga koncepciju, digitālā mārketinga rīkiem, patērētāju uzvedības koncepciju un patērētāju uzvedību ietekmējošiem faktoriem. Pētījuma praktiskajā daļā autors ar dažādām metodēm analizēja aptaujas datus, lai noteiktu digitālā mārketinga saistību ar patērētāju pirkšanas lēmumiem Latvijā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Idriszade I. (2022). Digitālais mārketings un tā ietekme uz patērētāju uzvedību un pirkuma lēmumiem. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 66 lpp. |
Keywords |
atslēgas vardi: digitālais mārketings, patērētāju uzvedība, pirkuma lēmumi |
Keywords in English |
keywords: digital marketing, consumer behavior, purchasing decisions |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
06.06.2022 22:09:49 |