Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Lojalitātes programmu ietekme uz patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu
Title in English The Impact of Loyalty Programs on Consumer Purchasing Decisions
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer Kristīne Fedotova
Abstract Bakalaura darba autors: Elīna Garda Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docents (prakt.), Mg. oec. Inga Eriņa Bakalaura darba temats: Lojalitātes programmu ietekme uz pirkšanas lēmumu pieņemšanu Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 59 lpp., tajā iekļauti 43 attēli un 15 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 35 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pēc iegūtās informācijas apkopošanas var pagalvot, ka lojalitātes programmas spēj ietekmēt pirkšanas lēmumus. Aplūkojot situāciju Latvijā, var secināt, ka patērētāji ir gatavi, ne vien būt lojalitātes programmas biedri, bet arī doties uz kādu attālāku mazumtirdzniecības uzņēmumu vai iegādāties preces lielākā daudzumā, ja lojalitātes programma nodrošina izdevīgus nosacījumus. Kā arī lai pašiem uzņēmējiem būtu pēc iespējas lielāks lojalitātes programmu biedru skaits, ir nepieciešams nepārtraukti rūpēties par saviem klientiem, izprotot viņu vajadzības un veidojot savstarpējās attiecības ciešākas. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Garda E. (2022) Lojalitātes programmu ietekme uz pirkšanas lēmumu pieņemšanu. Bakalaura darbs/ E. Garda, I. Eriņa. – Rīga: RTU, UIVI IUV, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 59 lpp.
Keywords Lojalitātes programma, atlīdzības programma, pirkšanas uzvedība, klientu lojalitāte, mazumtirdzniecība, apmierinātība, uzticība, punktu krāšana.
Keywords in English Loyalty program, rewards program, buying behavior, customer loyalty, retail, satisfaction, trust, earning points.
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 04.06.2022 12:23:56