Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Jauna apdrošināšanas produkta ieviešana Latvijas tirgū"
Title in English "A new insurance product introduction in the Latvian market"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Lekt. Mg.oec.R.Greitāne
Reviewer Mg.oec. L.Freināts
Abstract Bakalaura darba temats ir Jauna apdrošināšanas produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ieviešanas posmus teorijā, kā arī jauna apdrošināšanas produkta AAS Balta privātpersonu veselības apdrošināšanas ieviešanas iespējas Latvijas tirgū. Darbs sastāv no divām daļām analītiskā apskata daļas, pētījuma un aprēķinu daļas. Analītiskā apskata daļa ietver trīs nodaļas, bet pētījumu un aprēķinu daļa piecas nodaļas. Analītiskā apskata daļas tiek aplūkots jauna produkta jēdziens un tā nozīme. Tiek izpētīti jauna produkta ieviešanas posmi: pieprasījuma pētīšana, tirgus segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, konkurences izpēte, mārketinga stratēģijas izveide jaunam produktam, jauna produkta patēriņa izmēģinājumi. Tiek veikta arī brīvprātīgās veselības apdrošināšanas piedāvājumu analīze. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek veidots AAS Balta un jaunā produkta Privātpersonu veselības apdrošināšana apraksts. Tiek izpētīts pieprasījums tirgū pēc fizisku personu veselības apdrošināšanas. Mārketinga vides analīze veikta, aplūkojot mikro un makro vides faktorus, kas ietekmē jaunā produkta ieviešanu. Apzinot AAS Balta privātpersonu veselības apdrošināšanas stiprās un vājās puses, potenciālās iespējas un draudus, tiek izveidota jaunā produkta SVID analīze, un izstrādātas iespējamās attīstības stratēģijas. Tad tiek izvērtētas iespējas veiksmīgākai jaunā produkta virzīšanai tirgū un sastādīts izmaksu plāns pirmajiem pieciem mēnešiem. Darbā izstrādei izmantoti 24 literatūras avoti, ir ievietoti 12 attēli un 17 tabulas. Bakalaura darbs ir izstrādāts latviešu valodā un tā kopējais apjoms ir 58 lapaspuses.
Keywords jauna produkta ieviešana, apdrošināšana
Keywords in English new product implemenration, insurance
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 16.06.2011 22:36:17