Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Digital Humanities |
Title in original language |
Ziedotāju segmentācija digitālajām līdzekļu vākšanas kampaņām |
Title in English |
Donor Segmentation for Digital Fundraising Campaigns |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Anita Straujuma |
Reviewer |
Mārīte Kirikova |
Abstract |
Atslēgas vārdi: digitālās ziedošanas kampaņas, studenti, absolventi, segmentēšanas modelis, ziedošana, universitāte, bezpeļņas organizācija.
Autore Lelde Loze izstrādāja maģistra darbu “Ziedotāju segmentācija digitālām ziedošanas kampaņām”. Ziedošana augstākās izglītības iestādēm ir sena un populāra tradīcija visā pasaulē. Attīstoties tehnoloģijām, ziedošanas iespējas kļūst plašākas un universitātēm ir jāizmanto pieejamie risinājumi, lai sasniegtu lielāku ziedotāju auditoriju. Lai veiksmīgāk atrastu ziedotāju, kas tiešām ir gatavs ziedot, universitātēm vai bezpeļņas organizācijām ir nepieciešams sagatavot ziedotāju segmentāciju, lai efektīvāk sasniegtu izvirzītos ziedošanas kampaņas mērķus. Maģistra darbs fokusējas uz ziedotāju segmentācijas izveidi Latvijas augstākās izglītības iestādei. Pētījumā tiek aprakstīti galvenās digitālās ziedošanas platformu iespējas Latvijā, kāpēc cilvēki un uzņēmumi ziedo universitātēm, iespējamie segmentēšanas metodes, izmantojot dažādus risinājumus. Praktiskajā daļā darba autore izveido segmentācijas modeli, kurš tika balstīts uz respondentu atbildēm aptaujā, izmantojot mašīnmācīšanās algoritmus.
Darbs sastāv no 6 nodaļām, 110 lapaspusēm, 32536 vārdiem, 86 izmantotās literatūras avotiem un 1 pielikuma. |
Keywords |
digitālās ziedošanas kampaņas, studenti, absolventi, segmentēšanas modelis, ziedošana, universitāte, bezpeļņas organizācija. |
Keywords in English |
digital donation campaigns, students, alumni, segmentation model, donating, university, non-profit organization |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
23.05.2022 14:02:27 |