Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Sabiedriskā labuma organizācijas mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrāde un ieviešana
Title in English Development and Implementation of a Marketing Communication Strategy for a Public Benefit Organization
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Damškalne, Mārketinga projektu vadītāja Baltijas valstīs SIA “Lietišķās kreativitātes grupa”
Abstract Maģistra darba autors: Marta Bleija Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Rita Greitāne Maģistra darba temats: Sabiedriskā labuma organizācijas mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrāde un ieviešana Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 117. lpp., tajā iekļauti 48 attēli, 30 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu valodā, 18 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: COVID-19 pandēmijas ietekmē ir mainījusies ne tikai sadarbības partneru spēja novirzīt finanšu līdzekļus sabiedriskā labuma organizācijas mērķiem, bet arī klientu loks (studenti) strauji augošajā digitalizācijas laikmetā izmanto citus komunikācijas līdzekļus un kanālus. Lai sasniegtu abus fonda mērķauditorijas segmentus un nodrošinātu konkurētspējīgas organizācijas darbību, ir nepieciešams izveidot jaunu mārketinga komunikācijas stratēģiju un tās plānu. Komunikācijas stratēģijas pamatā ir klienta ceļš digitālajā vidē 21.gadsimtā – veids, kā auditorija uztver informāciju, kur to iegūst, kā apstrādā iegūto informāciju, veic pirkumu u.c. Informācijai jābūt ticamai, unikālai, atbilstošai mērķauditorijai, komunikācijas kanāliem jāatbilst izvēlētajam klientu segmentam. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Bleija M. (2022) Sabiedriskā labuma organizācijas mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrāde un ieviešana. Maģistra darbs/ M.Bleija, R.Greitāne. – Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”. 117.lpp.
Keywords Mārketinga komunikācijas stratēģija, digitālais mārketings, sabiedriskā labuma organizācija
Keywords in English Marketing communication strategy, digital marketing, non profit organization
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 10.01.2022 13:43:59