Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Tiešā mārketinga automatizācijas un personalizācijas stratēģijas ieviešana uzņēmumā Bite Latvija |
Title in English |
Direct Marketing Automation and Personalization Strategy Implementation in Bite Latvija |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Eglīte |
Reviewer |
V.Kaže |
Abstract |
Šī maģistra darba nosaukums ir “Tiešā mārketinga un personalizācijas stratēģijas ieviešana uzņēmumā Bite Latvija”. Autors ir pētījis uzņēmuma “Bite Latvija” tiešā mārketinga aktivitātes pirms un pēc tiešā mārketinga programmatūras ieviešanas.
Autors noformulēja maģistra darba problēmu šādi: uzņēmums ir mārketinga automatizācijas programmatūru, taču pieredzes trūkuma un mārketinga automatizācijas procesu nezināšanas dēļ tam ir grūti atrast pareizo stratēģiju, kā šo programmatūru izmantot.
Lai noskaidrotu norādīto problēmu cēloņus, autors veica kvalitatīvu pētījumu individuālu interviju veidā ar komandu, kas strādā ar tiešā mārketinga kampaņām. Aptaujā tika izmantota tematiskās analīzes metode interviju veikšanai. Pēc intervijām autors arī analizēja, kā uzņēmums veic tiešā mārketinga aktivitātes pirms un pēc mārketinga automatizācijas programmatūras ieviešanas un salīdzināja dažādu tiešā mārketinga aktivitāšu rezultātus. Gan intervijas, gan analīze ļāva autoram izdarīt secinājumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem uzņēmumā.
Šajā darbā izmantotie informācijas avoti ir: uzņēmuma iekšējie dati un dokumenti, kā arī mārketinga industrijas literatūra un interneta avoti par marketinga automatizācijas tēmu.
Maģistra darbā ir 74 lappuses, 7 attēli, 6 tabulas un 2 pielikumi.
Maģistra darba valoda: angļu |
Keywords |
Mārketinga automatizācija |
Keywords in English |
Marketing Automation |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
10.01.2022 12:54:57 |