Abstract |
Anotācija
Maģistra darba autors: Ambareesh Purushothaman
Zinātniskā vadītāja: Ieva Andersone, Dr. oec. docente.
Maģistra darba nosaukums: “Zaļā mārketinga ieviešana uzņēmumu stratēģijā”
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un
priekšlikumiem. Darba apjoms ir 87 p., tajā iekļautas 16 attēli, 27 tabulas un bibliogrāfijas avotu
saraksts, kurā iekļauti 147 avoti angļu valodā.
Pētījuma problēma: zaļais mārketings ir bieži lietots jēdziens, bet to saprot tikai daži, daži to
praktizē. Maģistra darbāgalvenā uzmanība pievērsta modeļa izstrādei, ko varētu izmantot, lai
kosmētikas uzņēmumu stratēģijā Indijā ieviestu “zaļo” mārketingu.
Pētniecības metodes: Datu vākšanas metodes ietver literatūras analīzi, statistikas datu analīzi,
tiešsaistes aptauju un ekspertu interviju. Datu analīzes metodes ietver satura analīzi, tematisko
analīzi, biežuma analīzi, aprakstošu statistiku, korelācijas analīzi, neatkarīga parauga t-testu un
faktoru analīzi.
Svarīgākie rezultāti: Nav statistiski būtiskas atšķirības starp vīriešiem un sievietēm šajā grupā
attiecībā uz zaļās kosmētikas iegādi Indijā. Patērētāji zaļo kosmētiku nesaista ar “zaļo” realitāti.
Faktors, kas ietekmē kosmētikas līdzekļu iegādi, apzīmē veselības apziņu, vides apziņu, cenu
apziņu un informācijas meklēšanu par zaļajiem produktiem. Izstrādātais modelis attiecas uz
stratēģiju, darbībām un mērījumiem, ko pieprasa kosmētikas uzņēmumi Indijā.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Ambareesh Purushothaman: Zaļā mārketinga ieviešana
uzņēmumu stratēģijā. Maģistra darbs/Ambareesh Purushothaman, Ieva Andersone. Rīga: RTU,
IEVF, UIVI , Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana", 2021. – 87 p. |