Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Engineering Technology , Mechanics and Mechanical Engineering
Title in original language "Ralijkrosa auto piekares izpēte ekstremālos apstākļos"
Title in English "Research of Rally Car Suspension in Extreme Conditions"
Department Faculty Of Civil And Mehanical Engineering
Scientific advisor pētnieks Edgars Kovals
Reviewer profesors Jānis Vība
Abstract Darbs veidots kā nobeiguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU Mehānikas institūta Transporta un mašīnzinību fakultātē. Darbs tiek veltīts automašīnas piekares dinamikas izpētei. Darbā apskatīti rallija automašīnas amortizatori un to testēšana. Iegūtas demfera svārstību slāpēšanas spēku raksturlīknes izmantojot uzņēmuma „Ogres servisa centrs” rīcībā esošo elektromehānisko testa iekārtu. Apskatīti demfera darbības divi varianti: pie maksimāli augstas svārstību slāpēšanas regulācijas un maksimāli zemas regulācijas. Programmā „MathCad” tika sastādīts demfera diferenciālvienādojums un ar programmatūras palīdzību tiek pētīta demfera dinamika. Tiek konstruēts automašīnas modelis programmā „Working Model 2D”. Modelējot ekstremāla ceļa seguma pārvarēšanu, tiek parādīta atšķirība starp amortizatora regulācijām. Izmantojot iegūtos rezultātus, tika izpildīti aprēķini, lai noteiktu procentuālu spēku izmaiņu starp abām regulācijām. Tiek noteikts vai demferi lietojami nākošajām sacensībām. Darba autors Egils Gēcis. Darbs sastāv no ievada, galvenajām sadaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras. Darbā: 59 lpp. teksts, 34 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi un 20 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords Ralijkrosa auto piekares izpēte ekstremālos apstākļos
Keywords in English Research of Rally Car Suspension in Extreme Conditions
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 14.06.2011 15:46:59