Abstract |
ANOTĀCIJA
Maģistra darba autors: Majid Zamanshoar
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., profesore Tatjana Tambovceva
Maģistra darba nosaukums: Digitālā mārketinga stratēģijas lauksaimniecības biznesa
ilgtspējīgai attīstībai
Maģistra darba apjoms: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas,
metodiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 102
lpp., tajā ir 17 attēli, 65 tabulas, literatūras avotu saraksts satur 30 avotus angļu valodā. Darbam
ir 1 pielikums
Svarīgākie rezultāti: Trīs specializēto kanālu, tehnoloģiju un satura mārketinga ietekmējošie
faktori ir vissvarīgākie, veidojot ilgtspējīgu lauksaimniecības biznesa stratēģiju. Turklāt, kā
vienam no vissvarīgākajiem digitālā mārketinga stratēģiju faktoriem, satura mārketingam ir
galvenā un noteicošā loma lauksaimniecības uzņēmumu ilgtspējīgā attīstībā. Atzinumi arī
parāda, ka ekspertu vidū ir pārliecība par digitālā mārketinga stratēģiju izveidi, pamatojoties uz
ilgtspējīgu lauksaimniecības uzņēmumu attīstību. Šajā ziņā seši svarīgi ilgtspējīgas attīstības
mērķi ir pieņemama cena un tīra enerģija, dzimumu līdztiesība, tīrs ūdens, sanitārija, rīcība
klimata jomā, dzīve un zeme, kā arī atbildīgs patēriņš un ražošana. Turklāt Lean metodes
integrēšana satura mārketinga stratēģijas sākumā, ja to papildina Agile metode, var būt kritiska
stratēģijas veidošanā. Arī integrētā satura mārketinga stratēģija un Agile metode var būt spēcīga
stratēģija un izšķiroša mazos un vidējos uzņēmumos. Attiecībā uz alternatīvām stratēģijām šis
pētījums parādīja, ka integrētai stratēģijai, kas sastāv no Lean metodes ar meklētājprogrammu
mārketingu, meklētājprogrammu optimizāciju, sociālo mediju mārketingu un sociālo mediju
optimizāciju, kas vēlāk tiek integrēta ar Agile metodi, ir stabilitāte un spēja integrēt
tehnoloģijas, ietekmīgas faktori un vissvarīgākie mērķi. Analīzes parādīja, ka vides,
sociālekonomiskās un sociālās izglītības jomas ir labākās jomas, lai izveidotu lauksaimniecības
uzņēmumus, kuru pamatā ir ilgtspējīga attīstība.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Zamanshoar M.: Digitālā mārketinga stratēģijas
lauksaimniecības biznesa ilgtspējīgai attīstībai. Maģistra darbs / M. Zamanshoar, T.
Tambovceva. - Rīga: RTU, FEEM, “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2021. - 94 pp. |