Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz Indijas uzņēmumu ienesīgumu |
Title in English |
Impact of corporate social responsibility on profitability of India enterprises |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irina Voronova |
Reviewer |
K. Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Richin Rappai
Bakalaura darba zinātniskais vadītāja: Dr. oec., pētniece Irina Voronova
Bakalaura darba nosaukums: Korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz Indijas uzņēmuma rentabilitāti
Angļu valodā rakstīts bakalaura darbs, kas sastāv no ievada, teorētiskās un izpētes daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darbs ir uz 68 lappusēm, tajā ir 24 attēli un 3 tabulas. Izmantotās liternatūras un avotu sarakstā ir 46 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un darbam pievienotos avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Sociālajai atbildībai ir pozitīva ietekme uz Indijas uzņēmuma rentabilitāti. KSA ietekmē Indijas uzņēmumu izaugsmi un peļņas normu. Izmantojot KSA, var precīzi sasniegt rezultātus produktivitātes radīšanai un peļņas gūšanai sabiedrībā. KSA iniciatīvas tiek īstenotas tā, ka tas palīdz organizācijai radīt pozitīvu darba atmosfēru, kā arī attīstīt darbinieku iesaistīšanos un uzlabot uzņēmuma efektivitāti. Svarīgs KSA elements ir izmaksu ietaupījums, kas palīdz uzņēmumam sasniegt ilgtermiņa mērķus un uzdevumus. Uzņēmumi koncentrējas uz sociālo pienākumu piemērošanu tādā veidā, lai lēmumu pieņemšanu varētu sekmēt atbilstošā veidā. Paralēli tam uzņēmēji apsver virkni ieguvumu, jo precīzi tiek norādīta atbildības attīstība. Sociālie pienākumi uzņēmējdarbībā ir noderīgi, jo tie ļauj piemērot dažādas darbības un var palīdzēt piedāvāt labākus aspektus tirgū. Arī uzņēmējdarbības galvenos aspektus var būtiski virzīt uz priekšu, izmantojot KSA, un Indijas uzņēmumi var gūt panākumus. Galvenā sociālās atbildības priekšrocība ilgtspējības zīmola tēlā ir palielināt izpratni par produktu, palielināt piekļuvi aktivitātēm ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību, veikt bezpeļņas un citu darbības veidu izpēti, iegūt lielāku izpratni par savu uzņēmumu un nodrošināt efektīvas sadarbības stratēģijas, kas palīdz organizācijai sasniegt savus mērķus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ričins, R. (2021). Korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz Indijas uzņēmumu rentabilitāti. Bakalaura darbs. Rīgas RTU, bakalaura akadēmisko studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 68 lpp. |
Keywords |
CSR, Indijas uzņēmumi, ētika, atbildība, rentabilitāte |
Keywords in English |
CSR, Indian Businesses, Ethics, Responsibility, Profitability |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
04.06.2021 15:37:13 |