Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apmierinātības novērtēšanas modelis loģistikas uzņēmumos |
Title in English |
Customer Satisfaction Evaluation Model for Logistics Companies |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Dr. oec. I. Judrupa, asoc. profesore |
Abstract |
Maģistra darba mērķis ir izpētīt klientu apmierinātības ietekmējošos kritērijus un izstrādāt klientu apmierinātības novērtēšanas modeli transporta un uzglabāšanas nozares loģistikas uzņēmumiem klientu apmierinātības uzlabošanai. Maģistra darbu veido trīs daļas – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Teorētiskajā daļā tiek veikta zinātniskas literatūras analīze par klientu apmierinātības būtību no loģistikas aspekta un tās vispārējo ietekmi uz uzņēmumu darbību, analizētas transporta un uzglabāšanas nozares konkurences tendences Latvijas tirgū, uzņēmumu klientu apmierinātības ietekmējošie faktori un tās novērtēšanas metodes, kā arī klientu apmierinātības novērtēšanas metožu izmantošana starp uzņēmumiem transporta un uzglabāšanas nozarē. Metodoloģijas daļā tiek izstrādāts pētījuma dizains, kas ietver pētījuma procesa aprakstu un darba pētījumā daļā pielietotas metodes, lai atlasītu un novērtēt klientu apmierinātības ietekmējošus kritērijus un rezultātā – izstrādāt jaunu klientu apmierinātības novērtēšanas modeli loģistikas uzņēmumiem. Darba empīriskajā jeb pētījuma daļā tiek atlasīti kritēriji, kas ietekmē klientu apmierinātību ar loģistikas uzņēmumu sniegtiem pakalpojumiem un aprēķināta katra kritērija prioritātes vērtība, kas atbilst kritērija svarīgumam. Pētījumā procesā tiek izstrādāts klientu apmierinātības novērtēšanas modelis loģistikas uzņēmumiem. |
Keywords |
klientu apmierinātības novērtēšana, loģistikas uzņēmumi, klientu apmierinātība, klientu apmierinātības ietekmējošie faktori |
Keywords in English |
customer satisfaction, logistics companies, customer satisfaction evaluation model, factors affecting customer satisfaction |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
30.05.2021 23:58:50 |