Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Pētījumi par Covid-19 ierobežojumu ietekmi uz patērētāju izvēli mazumtirdzniecības aptiekās Latvijā |
Title in English |
Research about Covid-19 Lockdown Impact on Consumer Preference Between Retail Pharmacies in Latvia |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Muzikante |
Reviewer |
P.Elksne |
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums: Pētījumi par COVID-19 ierobežojumu ietekmi uz patērētāju
izvēli starp mazumtirdzniecības aptiekām Latvijā. par pircēju izpratni par konkurenci starp mazumtirdzniecības aptiekām.
Zinātniskie vadītāji: Inese Muzikante,Ph.D, Ronalds Cinks, Mg.Psych.; Jānis Grēviņš,
Ph.D; Kumar Agrwal, M.Ed; Jesse Turner, B.Sc.
Darba apjoms: 46.lpp, 5 tabulas, 2 pielikumi.
Pētījuma valoda: angļu
Galvenie ienformācijas avoti: mācību grāmatas un vietnes, zinātniskie žurnāli.
Pētījuma mērķis: izpētīt COVID-19 ierobežojumu ietekmi uz patērētāju izvēli starp
mazumtirdzniecības aptiekām Latvijā, nosakot vai patērētāju izvēli ietekmējošo faktoru nozīme ir vai nav mainījusies pirms un pēc COVID-19 ierobežojumu izsludināšanas Latvijā.
Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: darbā definētie cilvēka uztveres ietekmējošie
faktori: personiskie, psiholoģiskie vai sociālie, kā arī konkurences priekšrocības faktori, kuru ietekme tiek pārbaudīta un salīdzināta pirms un pēc COVID-19 ierobežojumu izsludināšanas Latvijā, lai noskaidrotu vai Latvijas farmācijas produktu patērētāju izvēli attiecībā pret mazumtirdzniecības aptiekām ietekmējošo faktoru nozīmība ir mainījusies pirms un pēc COVID-19 ierobežojumu izsludināšanas Latvijā, aptauju veidā. Dati tika apkopoti un tika aprēķināti aptaujāto vidējie rādītāji attiecībā pret personiskajiem, psiholoģiskajiem and sociālajiem faktoriem, kā arī konkurences priekšrocības faktori, kuri ietekmē cilvēku pirkšanas lēmumu un izvēli. Iegūtie dati apstrādāti ar aprakstošās un secinošs analīzes metodi, lai noteiktu vidējā patērētāja viedokli par izvēli ietekmējošo faktoru nozīmi, kad notiek izvēle starp Latvijas mazumtirgotāju aptiekām un uzzinātu, kurš no patērētāja viedokļa ietekmējošajiem faktoriem ir mainījies COVID-19 ierobežojumu laikā. |
Keywords |
COVID-19, pircēji, patērētāji, lēmumu pieņemšana, psiholoģiskie faktori, sociālie faktori, personiskie faktori, aptieka, mazumtirdzniecība, patērētāju uzvedība |
Keywords in English |
COVID-19, consumer, psychological factor, personal factor, social factor, decision making, pharmacy, consumer behavior |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
16.04.2021 12:13:48 |