Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Urban and Regional Engineering Economics |
Title in original language |
Rīgas akustiskās koncertzāles koncepta sociāli ekonomiskais pamatojums |
Title in English |
Socio-Economic Justification of the Concept of Riga Acoustic Concert Hall |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Sarmīte Barvika |
Reviewer |
Pr.doc. N.Balabka |
Abstract |
Maģistra darba ietvaros pētīti akustisko koncertzāļu sociāli ekonomiskie aspekti, izvietojums pilsētvidē, koncertzāles koncepts – kā saruna starp izpildītāju un klausītāju, ikdienas lietotājiem un viesiem, pilsētvidi un tehniskajiem risinājumiem. Balstoties uz veiksmīgiem piemēriem Eiropā un Latvijas pieredzi reģionālo koncertzāļu celtniecībā, tiks meklēti optimālākie risinājumi, kas piemēroti akustiskajai koncertzālei Rīgai.
Maģistra darba mērķis - piedāvāt ilgtspējīgu, sociālekonomiski pamatotu Rīgas akustiskās koncertzāles modeli.
Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā izklāstīti Latvijas kultūras vēsturiskie aspekti Rīgas akustiskās koncertzāles kontekstā, kā arī aplūkotas Latvijā rezidējošo profesionālo orķestru akustiskās un tehniskās vajadzības. Otrajā nodaļā apskatīta akustiskās koncertzāles, sabiedrības un vides mijiedarbība, aplūkojot koncertzāles Eiropā un Latvijā. Trešajā nodaļā tiek apskatīti Rīgas akustiskās koncertzāles teorētiskie modeļi. Darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi Rīgas akustiskās koncertzāles optimālam modelim.
Maģistra darba tēma - “Rīgas akustiskās koncertzāles koncepta sociāli ekonomiskais pamatojums”
Autors – Anete Toča
Zinātniskais vadītājs – Mg. oec., MBA, prof. mag. arch. Sarmīte Barvika
Darbs sastāv no 92 lpp., 10 tabulām, 32 attēliem un 2 pielikumiem.
Atslēgas vārdi: koncertzāle, sabiedrība, Rīga, kultūra |
Keywords |
koncertzāle, sabiedrība, Rīga, kultūra |
Keywords in English |
concert hall, society, Riga, culture. |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
21.01.2021 15:31:35 |