Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Engineering Technology, Mechanics and Mechanical Engineering
Title in original language Lielu kuģu šķidruma-strukturālā mijiedarbība viļņos.
Title in English Fluid-structure interaction of large ships in waves.
Department Faculty Of Civil And Mehanical Engineering
Scientific advisor Vitālijs Beresņevičs
Reviewer Jānis Vība
Abstract Darbs veidots kā nobeiguma darbs maģistra akadēmiskajām studijām RTU Teorētiskās mehānikas un materiālu pretestības katedrā, Mehānikas un mašīnbūves institūta Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātē. Mūsdienu tirdzniecības kuģu lielums arvien pieaug, pateicoties apjomradītiem ietaupījumiem. Sakarā ar kuģu lielumu strauju palielināšanos, arvien biežāk tika konstatēti nelaimes gadījumi un ievainojumi. Hidroelastīgās reakcijas, piemēram, atsperība un viļņu sitieni, ir galvenie faktori, kas izraisa šos ievainojumus, biežāk sastopot pat lielas jūras valstīs. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt skaitlisku pieeju, lai simulētu lielu kuģu hidroelastīgo uzvedību viļņos. To veic ar korpusa šķidruma-strukturālas mijiedarbības (ŠSM) simulāciju regulāros un neregulāros viļņos. Šis darbs ir mēģinājums izmantot ANSYS programmatūru, lai identificētu hidrostatiskos parametrus, piemēram, pārvietojumu, stingrību, sagrieztas ūdens plaknes īpašības, stabilitātes parametrus attiecībā uz galveno asi. Darba apjoms ir 87 lpp. teksta. Tajā ir 64 attēli, 4 tabulas. Izmantoti 30 informācijas avoti.
Keywords hidroelastīgās reakcijas; regulāri un neregulāri viļņi; ANSYS programmatūra; hidrostatiskie parametri.
Keywords in English Hydro elastic reactions; regular and irregular waves; ANSYS software; hydrostatic parameters
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 15.01.2021 17:42:06