Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Uzņēmējdarbības kultūras noteicošo faktoru identificēšana starptautiskā kontekstā |
Title in English |
Identification of Cultural Determinants for International Business |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Deniss Ščeulovs |
Reviewer |
Dr. oec. A. Straujuma, docente |
Abstract |
pirmā nodaļa ir teorētiskais ietvars. Tā aptver kultūras nozīmi, kultūras definīciju un noteicošos faktorus. Tika salīdzināti dažādi kultūras modeļi. Tas dod priekšstatu par kultūras svarīgiem aspektiem un to, kā tā ietekmē MVU (mazos un vidējos uzņēmumus) internacionalizācijā. Patērētāju uzvedības un patērētāju kultūras nozīmei ir liela nozīme MVU paplašināšanā starptautiskā mērogā, jo tie ir veidoti, pamatojoties uz kultūru.
Otrā nodaļa ir metodika. Šajā nodaļā norādīta pētniecības metode un dizains, pētniecības filozofija un pieeja, kā arī datu vākšanas metodes un datu analīzes metodes.
Trešā nodaļa ir empīriskā daļa, kas aptver pētniecības vispārējo modeli, ekspertu profila apkopošanu, savākto datu analīzi un empīrisko rezultātu ietvarus, kā arī tās novitāti un praktisko ietekmi uz pētniecību. |
Keywords |
Kultūras noteicēji, starptautiskā uzņēmējdarbība, mazie un vidējie uzņēmumi. |
Keywords in English |
Cultural determinants, International business, Small and medium enterprises. |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
12.01.2021 17:52:09 |