Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Digital Humanities |
Title in original language |
Stāstījums digitālajā laikmetā: video spēlēs Shadow of The Tomb Rider gadījumu izpēte un semiotiskā analīze |
Title in English |
Narrative in the Digital Age: Case Study and Semiotic Analysis of the Video Game Shadow of The Tomb Rider |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Tatjana Hramova |
Reviewer |
Marina Platonova, Dr.philol., profesore |
Abstract |
Maģistra darba “Naratīvs digitālajā laikmetā: Video spēles Shadow of The Tomb Raider gadījuma izpēte un semiotiskā analīze” mērķis ir noskaidrot, kā stāstījums tiek konstruēts videospēlēs. Lai arī tehnoloģiju laikmets ir radījis inovatīvākus veidus kā patērētājiem piedzīvot stāstus, to izpēte akadēmiskajā vidē ir mazāk izplatīta. Pamatojoties uz augošo video-spēļu pieprasījumu, autoresprāt, ir nozīmīgi atklāt kā šī digitālā produkta tehniskie aspekti un forma ietekmē stāstījuma realizēšanos medijā. Maģistra darba autore pievērsīsies stāstījuma izpausmju attīstībai, analizējot naratīva diskursu un tā īpašības digitālo mediju kontekstā. Pētījumā tiek aprakstītas naratīva galvenās īpašības digitālajā vidē, koncentrējoties uz stāstījuma struktūru un interaktivitātes pamatelementiem videospēlēs. Visbeidzot, autore izmanto naratoloģijas, strukturālisma un semiotikas teorijas, kas veido bāzi empīriskajai analīzei, atklājot naratīva un spēles elementu mijiedarbību videospēlē Shadow of The Tomb Raider.
Maģistra darbs satur 80 teksta lapas, 13 attēlus, 1 tabulu un 104 informācijas avotus. |
Keywords |
Naratīvs, video spēles, interaktivitāte, digitālie mediji, masu kultūra |
Keywords in English |
Narrative, digital media, interactivity, video games, game studies, contemporary culture. |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
18.06.2020 23:59:24 |