Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Urban and Regional Engineering Economics
Title in original language Jelgavas pilsētas zīmola koncepcijas attīstība
Title in English Development of Jelgava City Brand Concept
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Aleksandra Mihņenoka
Reviewer Zin.asistents T.Kreicbergs
Abstract Maģistra darba tēma ir Jelgavas pilsētas zīmola koncepcijas attīstība. Maģistra darba mērķis ir izpot pilsētas zīmola veidošanas nosacījumus un izanalizējot Jelgavas pilsētas esošo situāciju, izstrādāt rekomendācijas Jelgavas pilsētas zīmola pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā tiek apkopota informācija par teritorialā mārketinga būtību, teritoriālo zīmolu un tā veidošanās procesu, vēršot uzmanību uz svarīgākajiem terminiem un nosakot nepieciešamos procesus lai pilnveidotu Jelgavas pilsētas zīmolu. Teritorijas mārketinga mērķis ir sekmēt teritorijas attīstību un apmierināt tās lietotāju vajadzības, lai izveidotu veiksmīgu pilsētas zīmolu un izveidotu noturīgu saikni ar patērētājiem un potenciāliem lietotājiem ir jāizmanto pārdomāts zīmola menedžments. Otrajā daļā tiek analizēta Jelgavas pilsētas esošās situācijas situācija, nosakot pilsētas identitāti. Apskatot Jelgavas pilsētas un tās zīmola elementus iespējams secināt, ka patlaban pilsētas zīmolam ir izstrādādi atsevišķi vizuālie un grafiskie elementi, tomēr lai mērtiecīgi veicinātu pilsētas atpazīšanu ir jāpilnveido Jelgavas pilsetas zīmols. Balstoties uz teorētiskās analīzes rezultātiem un esošās situācijas analīzes, darba trešajā daļā analizējot teritorijas mērķauditorijas viedokli, tiek izstrādatas rekomendācijas Jelgavas pilsētas zīmola pilnveidošanai, jo patlaban Jelgavas pilsētas zīmols ir sadrumstalots un neskatoties uz pozitīvajiem sasniegumiem, zīmola atpazīstamība ir vēl jāveicina, tādēļ Jelgavas pilsētas zīmols ir jāpilnveido trīs galvenajās mērķauditorijas grupās – iedzīvotaji,uzņēmējdarbības veicēji un viesi. Darba apjoms ir 86 lapaspuses, kuras satur 5 tabulas un 41 attēlus un papildina 2pielikumi.
Keywords Atslēgas vārdi: teritoriālais mārketings, teritoriālais zīmols, zīmola veidošanās
Keywords in English Keywords: territorial marketing, territorial brand, brand formation
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 26.05.2020 14:24:23