Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Uzņēmuma stratēģiskās pozīcijas novērtēšanas metodes
Title in English Methods of Assessing the Strategic Position of a Company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Irina Voronova
Reviewer lektore M.M.Irbe
Abstract Bakalaura darba autors: Gilvin Paul Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: profesore, Dr.oec. Irina voronova Bakalaura darba temats: Uzņēmuma stratēģiskās pozīcijas novērtēšanas metodes Bakalaura darbs rakstīts:angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 71 lpp., tajā ir iekļauti 17 attēli, 13 tabulas un 1 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti:54 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus. Darbam pievienoti 10 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti:Ir dažādas metodes un rīki, kurus uzņēmumi izmanto, lai efektīvi veiktu pozicionēšanu tirgos, kur tie darbojas. Stratēģiskās pozicionēšanas loma tiek uzskatīta par ļoti svarīgu un kritisku organizācijas panākumu gūšanai. Stratēģiskās pozicionēšanas loma ir vērsta uz efektīvu biznesa uzņēmuma izvietošanu tirgū. Tika noteikts, ka Maruti Suzuki sevi ir pozicionējusi kā zīmolu, kas ir rentabls un pieejamu, turpretī Paytm pozicionēšana ir vērsta uz agresīvas stratēģijas izmantošanu. Godrej gadījumā bizness sevi ir pozicionējis kā uzņēmumu, kas maina un uzlabo cilvēku dzīvi. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Paul, I. (2020). Uzņēmuma stratēģiskās pozīcijas novērtēšanas metodes.. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 71 lpp.
Keywords stratēģiskā pozīcija, kosmosa matrica, stratēģiskā analīze
Keywords in English strategic position ,space matrix, Strategic analysis
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 20.05.2020 00:24:40