Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas pilnveidošana pakalpojumu nozarē Latvijā |
Title in English |
Improvement of Marketing Strategy in the Service Sector in Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inga Eriņa |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Eltaj Babazade
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: lektore Mg.oec. Inga Erina
Bakalaura darba nosaukums: Mārketinga stratēģijas pilnveidošana pakalpojumu nozarē Latvijā
Rakstīts bakalaura darbs: Rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un pētījuma daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Literatūras saraksts sastāv no 41 avotiem. Darbā ir 75 lappuses, tajā ir 24 attēli, 12 tabulas.
Bakalaura darba galvenais rezultāts: Darba mērķis ir saprast zīmola ietekmi uz patērētāju uzvedību. Pētījuma teorētiskajā daļā apkopoti dati no dažādiem resursiem un apvienoti ar aptaujas un intervijas rezultātiem, pētījuma praktiskajā daļā autors analizēja informāciju ar dažādām metodēm.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: E.Babazade (2019) Mārketinga stratēģijas pilnveidošana pakalpojumu nozarē Latvijā. Bakalaura darbs/ E.Babazade lektors Mg.oec. Inga Eriņa - Rīga: RTU, Akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 75 lpp. |
Keywords |
Mārketinga stratēģijas pilnveidošana pakalpojumu nozarē Latvijā,Patērētāja uzvedība,Zīmols |
Keywords in English |
Improvement of marketing strategy in the service sector in Latvia, Consumer Behavior, Brand, Marketing |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
22.05.2019 14:10:58 |