Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde jaunuzņēmumiem |
Title in English |
Marketing Strategy Development for Startup Companies |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Nodirjon Karimov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docents, Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde jaunuzņēmumiem
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 55 lpp., tajā ir iekļauti 22 attēli, 2 tabulas un 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 44 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma mērķis bija izstrādāt mārketinga stratēģijas izstrādi starta uzņēmumiem un parādīt ieviešanas piemērus pēdējos starta uzņēmumos. Bakalaura darbs ietver īsu aprakstu par mārketinga stratēģijas izstrādes teoriju, pētījumiem, novērtēšanas un pielāgošanas stratēģiju izstrādes procesu un veidiem, kā mūsdienu jaunizveidotāji īsteno šīs stratēģijas, lai radītu konkurences priekšrocības. Turklāt šajā darbā tiek apskatīts, kā digitālie mediji mūsdienās ietekmē cilvēkus, un kā starta uzņēmumi var izmantot mūsdienīgu tendenci kā mārketinga stratēģiju, lai maksimāli izmantotu priekšrocības un kā novērtēt šo metožu efektivitāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Karimov, N. (2019). Mārketinga stratēģijas izstrāde jauniem uzņēmumiem. Bakalaura darbs/ N. Karimov, V. Šatrevičs.- Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaurakadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana", 55 lpp. |
Keywords |
Startēšana, izstrāde, mārketings, stratēģija, Lean startēšanas metodika, konkurentu analīze, iekšējā un ārējā vide |
Keywords in English |
Startup, Development, Marketing, Strategy, Lean startup Methodology, competitor analysis, Internal and external environment |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
17.05.2019 14:00:26 |