Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
,,Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos” , |
Title in English |
,,Customer service level improvement opportunities in road transport companies” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Alla Starčenko |
Reviewer |
,,GEFCO Baltic” SIA Globālo klientu vadītājs R.Pļavnieks |
Abstract |
Bakalaura darba autore Inga Leone izstrādāja darbu, kura temats ir “Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos”.
Bakalaura darba mērķis – balstoties uz loģistikas starpniekdarbības uzņēmumu darbības analīzi, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa līmeņa paaugstināšanai
Tika analizēti pārvadātāju uzņēmumu izvēles kritēriji un to nozīme klientu servisa novērtēšanā, kā arī izmantota faktoru analīze dažādu pārvadātāju novērtēšanai un analīzei. Izmantojot ABC analīzi, tika noteiktas problēmas un to iemesli loģistikas starpniekdarbības uzņēmumos, kas pazemina klientu servisa līmeni. Ņemot vērā aprēķināto klientu servisa līmeņa rādītāju, nepieciešams risinājums noteiktajām problēmām, kas paaugstinās servisa līmeni loģistikas starpniekdarbības uzņēmumos.
Pētīti divi loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, kas nodarbojas ar termināla kravu, salikto un pilno kravu starptautiskajiem autopārvadājumiem, un 3 pārvadātāji, kas piedāvā transporta pakalpojumus.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 11 nodaļām, 2 apakšnodaļām un tā apjoms ir 60 lappuses. Tajā ir iekļauti 10 attēli, 6 tabulas un pielikums uz 1 lpp, kas nav iekļauts kopējā lappušu skaitā. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 32 vienībām. |
Keywords |
klientu servisa līmenis, autotransporta kravu pārvadājumi, loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi |
Keywords in English |
customer service level, road transport freight forwarding, logistics intermediary companies |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
16.05.2019 18:04:34 |