Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Business Logistic
Title in original language ,,Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos” ,
Title in English ,,Customer service level improvement opportunities in road transport companies”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Alla Starčenko
Reviewer ,,GEFCO Baltic” SIA Globālo klientu vadītājs R.Pļavnieks
Abstract Bakalaura darba autore Inga Leone izstrādāja darbu, kura temats ir “Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz loģistikas starpniekdarbības uzņēmumu darbības analīzi, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa līmeņa paaugstināšanai Tika analizēti pārvadātāju uzņēmumu izvēles kritēriji un to nozīme klientu servisa novērtēšanā, kā arī izmantota faktoru analīze dažādu pārvadātāju novērtēšanai un analīzei. Izmantojot ABC analīzi, tika noteiktas problēmas un to iemesli loģistikas starpniekdarbības uzņēmumos, kas pazemina klientu servisa līmeni. Ņemot vērā aprēķināto klientu servisa līmeņa rādītāju, nepieciešams risinājums noteiktajām problēmām, kas paaugstinās servisa līmeni loģistikas starpniekdarbības uzņēmumos. Pētīti divi loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, kas nodarbojas ar termināla kravu, salikto un pilno kravu starptautiskajiem autopārvadājumiem, un 3 pārvadātāji, kas piedāvā transporta pakalpojumus. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 11 nodaļām, 2 apakšnodaļām un tā apjoms ir 60 lappuses. Tajā ir iekļauti 10 attēli, 6 tabulas un pielikums uz 1 lpp, kas nav iekļauts kopējā lappušu skaitā. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 32 vienībām.
Keywords klientu servisa līmenis, autotransporta kravu pārvadājumi, loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi
Keywords in English customer service level, road transport freight forwarding, logistics intermediary companies
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 16.05.2019 18:04:34