Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Jauna produkta izstrāde un virzīšana tirgū" |
Title in English |
"Development and Promotion of a New Product" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Deniss Ščeulovs |
Reviewer |
Liene Briede, vieslektore, MBA |
Abstract |
Bakalaura darba autore: Katrīna Meržvinska
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: asoc. profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs Bakalaura darba temats: Jauna produkta izstrāde un virzīšana tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 57 lpp., tajā iekļauti 8 attēli, 19 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 16 avoti latviešu un 32 angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā daļā ir aprakstītas tirgus izpētes metodes, produkta izstrādes posmi, mārketinga un produkta virzīšanas tirgū stratēģijas izstrādes posmi un nianses. Otrajā daļā ir veikta fitnesa nozares analīze, patērētāju vēlmju noteikšana, produkta izstrādes veikšanas posmu atainošana, mārketinga un produkta virzīšanas tirgū stratēģijas izstrāde un veikta budžeta plānošana pirmajiem pieciem lietotnes darbības gadiem. Darba noslēgumā, pēc visa procesa aprakstīšanas un analizēšanas, tiek formulēti secinājumi par produkta realizāciju un tā potenciālu tirgū, kā arī sniegti priekšlikumi par lietotnes efektīvāku realizāciju.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Meržvinska K., Ščeulovs, D. (2019). Jauna produkta izstrāde un virzīšana tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 57 lpp. |
Keywords |
Lietotne, jauns produkts, marketings, IT. |
Keywords in English |
Application, Product design and development, IT, marketing. |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
14.05.2019 15:35:21 |