Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Total Quality Management |
Title in original language |
„Integrētas kvalitātes vadības sistēmas ITIL un standarta ISO/IEC 20000:2005 izstrāde RTU IT dienestā” |
Title in English |
„Integrated Quality Management System Standard ITIL and ISO/IEC 20000:2005 Development of IT Service RTU” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
pr.doc., Dr.sc.ing. Iveta Mežinska |
Reviewer |
M.sc.TQM Raimonda Liepiņa |
Abstract |
Maģistra darbs Integrētas kvalitātes vadības sistēmas ITIL un standarta ISOIEC 20000:2005 izstrāde RTU IT dienestā sniedz pētījumu par integrētas kvalitātes vadības sistēmas izveides iespējām, izvērtējot ITIL vadlīniju un starptautiskā standarta ISOIEC 20000:2005 prasības.
Darba mērķis ir izstrādāt integrētu kvalitātes vadības sistēmu, atbilstoši starptautiskā standarta ISOIEC 20000:2005 Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldība un Informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēkas - vadlīniju prasībām, Rīgas Tehniskās universitātes Informācijas Tehnoloģiju dienestā.
Darba autore maģistra darbu izstrādājusi, balstoties uz DMAIC metodoloģiju.
Pirmajā daļā aprakstītas vadības sistēmas un metodikas, kuras varētu pielietot, veidojot integrētu kvalitātes vadības sistēmu IT dienestā.
Otrajā daļā aprakstīts starptautiskais standarts ISOIEC 20000:2005 Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldība.
Trešajā daļā aprakstītas ITIL vadlīnijas.
Ceturtajā daļā darba autore ir aprakstījusi RTU IT dienestu, pakalpojumus, procesus un procedūras.
Piektajā daļā veikts pētījums un datu analīze par prasībām, veidojot integrētu kvalitātes vadības sistēmu, izvērtējot standarta ISOIEC 20000:2005 un ITIL vadlīniju prasības. Darba autore ir salīdzinājusi standarta ISOIEC 20000:2005 un ITIL vadlīniju procesus, kā arī ir veikusi kvalitātes vadības pilnveides metožu pielietošana incidentu un sūdzību analīzē.
Sestajā daļā aprakstīta procesu integrēšana, izstrādāts IT dienesta integrētas vadības sistēmas modelis un Kvalitātes rokasgrāmatas saturs, kā arī izvērtētas integrētas kvalitātes vadības sistēmas procesu pilnveidošanas iespējas.
Septītajā daļā darba autore apraksta integrētas vadības sistēmas ieguvumus.
Darbs sastāv no 75 lpp, 22 attēliem, 12 tabulām un 35 informācijas avotiem. |
Keywords |
Integrēta vadības sistēma, ISO 20000:2005, ITIL, kvalitātes pilnveides metodes, procesu analīze |
Keywords in English |
integrated management system, ISO 20000:2005, ITIL, quality improve methods, process analysis |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
08.06.2011 18:29:09 |