Abstract |
Mūsdienās, salīdzinājumā ar 19. un 20. gadsimtu, uzņēmumi katru dienu sastopas
ar daudz izaicinājumiem. Iemesls ir konkurence. Tā var būt maza mēroga vai liela
mēroga uzņēmējdarbība. Biznesa nozarē šodien pastāv augsta konkurence gan vietējā līmenī, pasaules līmenī un visur. Šodien, ja uzņēmums var tikai domāt stratēģiski, tie var būt stratēģiski konkurētspējīgi. Ņemot vērā tirgu, uzņēmums var būt mazs vai liels, vai finanšu krīzes apstākļos var saglabāties tikai tad, ja tas izstrādā stratēģiju, ko konkurenti nevar nokopēt vai uzskata par ārkārtīgi dārgi, lai to īstenotu. Stratēģija ietver plānošanu, detalizēšanu, izpildi, lēmumu pieņemšanu, apņemšanos ikdienā pelnīt naudu. Savā darbā autors vēlas pastāstīt par to, kas ir stratēģija un attīstība, kā tie darbojas būvniecības uzņēmumā, kāda ir stratēģijas problēma un kādus risinājumus iespējams pieņemt. Autors arī analizēs pazemes koridora būvniecības projektu stratēģijas un attīstības ziņā, kas dos skaidru priekšstatu. Autors kā atsauces materiālus sava darba izpildei izmantos tādas koncepcijas izpētes metodes kā ziņas, raksti, žurnāli un grāmatas. |