Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga plānošana pakalpojumu uzņēmumā Tadžikistānā |
Title in English |
Marketing planning in service company in Tajikistan |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Elīna Gaile-Sarkane |
Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Farzona Kurbonova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Mārketing plānošana pakalpojumu uzņēmumā Tadžikistānā
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, ….. daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 10 tabulas. Darbam pievienoti 45 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analītiskā daļa ir veltīta mārketinga plānošanas jēdziena analīzei, tās galvenajiem jautājumiem kas to ietekmē no iekšējās un ārējās vides, mārketinga plānošanas attīstībai, plānošanas efektivitātei un stratēģijām. Praktiskajā daļā ir veikta Rohat Tour Company mārketinga analīze, apskatīta tūrisma nozare Tadžikistānā. Autore ir izstrādājusi priekšlikumus mārketinga darbības pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kurbonova F. (2018) Mārketinga plānošana pakalpojumu uzņēmumā Tadžikistānā Bakalaura darbs/ F.Kurbonova, I.Andersone.- Rīga: RTU, UIVI, IUVK bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”69 lpp. |
Keywords |
Mārketinga plānošana pakalpojumu uzņēmumā Tadžikistānā |
Keywords in English |
Marketing planning in service company in Tajikistan |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
29.05.2018 13:54:55 |