Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai
Title in English Evaluation of digital marketing channels effectiveness for increasing of company`s customer base
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Deniss Ščeulovs
Reviewer Ieva Andersone
Abstract Bakalaura darba autors: Vyacheslav Lisenkov Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., ASsoc. Prof. Deniss Ščeulovs. Bakalaura darba temats: Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, analītiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54 lpp., tajā iekļauti 11 attēli, 11 tabulas, un 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti angļu. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba rezultāti ir balstīti uz: 1. Integrētā digitālā mārketinga stratēģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, attīstību. 2. Digitālā mārketinga kanālu, kas ir vislābāk piemēroti zīmola atpazīstamības palielināšanai un klientu piesaistīšanai, analīzi. 3. Konversijas palielināšanu, izmantojot integrēto piltuvi. 4. Uzņēmuma padarīšānu konkurētspējīgu drukāšanas pēc pieprasījuma industrijā un digitālā mārketinga procesa automatizēšanu. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lisenkov V. (2018) Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai Bakalaura darbs/ V. Lisenkov, D. Ščeulovs.- Rīga: RTU, UIVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana".
Keywords e-pakalpojumu, mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu
Keywords in English e-commerce, digital marketing, e-marketing
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 28.05.2018 12:36:39