Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai |
Title in English |
Evaluation of digital marketing channels effectiveness for increasing of company`s customer base |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Deniss Ščeulovs |
Reviewer |
Ieva Andersone |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Vyacheslav Lisenkov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., ASsoc. Prof. Deniss Ščeulovs.
Bakalaura darba temats: Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, analītiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54 lpp., tajā iekļauti 11 attēli, 11 tabulas, un 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti angļu.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba rezultāti ir balstīti uz:
1. Integrētā digitālā mārketinga stratēģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, attīstību.
2. Digitālā mārketinga kanālu, kas ir vislābāk piemēroti zīmola atpazīstamības palielināšanai un klientu piesaistīšanai, analīzi.
3. Konversijas palielināšanu, izmantojot integrēto piltuvi.
4. Uzņēmuma padarīšānu konkurētspējīgu drukāšanas pēc pieprasījuma industrijā un digitālā mārketinga procesa automatizēšanu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lisenkov V. (2018) Digitālo mārketinga kanālu efektivitātes novērtēšana uzņēmuma klientu bāzes palielināšanai Bakalaura darbs/ V. Lisenkov, D. Ščeulovs.- Rīga: RTU, UIVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". |
Keywords |
e-pakalpojumu, mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu |
Keywords in English |
e-commerce, digital marketing, e-marketing |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
28.05.2018 12:36:39 |