Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Administration of Customs and Taxes |
Title in original language |
"Nodokļu maksātāju pakalpojumu attīstība VID Nodokļu pārvaldes Rīgas Pārdaugavas klientu apkalpošanas centrā" |
Title in English |
"Taxpayer’s Services Development at State Revenue Service Tax Board in Riga’s Pardaugava Customers Services Centre" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
N.Jezdakova, RTU praktiskā docente, Mg.oec. |
Reviewer |
I.Pētersone, VID Nodokļu kontroles pārvaldes direktore |
Abstract |
Darba nosaukums ir „Nodokļu maksātāju pakalpojumu attīstība VID Nodokļu pārvaldes Rīgas Pārdaugavas klientu apkalpošanas centrā".
Diplomdarbā tiek analizēta nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas kvalitāte Valsts ieľēmumu dienesta (turpmāk VID) Pārdaugavas Klientu apkalpošanas centrā (turpmāk KAC), kā arī VID kopumā, jo tā (nodokļu maksātāju apkalpošanas un pakalpojumu kvalitāte) būtiski ietekmē nodokļu ieľēmumus valsts budžetam. Darba izstrādes procesā tika novērtētas un analizētas pastāvošas nepilnības gan pakalpojumu sniegšanā, gan klientu apkalpošanā.
Darba mērķis ir atspoguļot pakalpojumu sniegšanas un nodokļu maksātāju apkalpošanas kvalitāti Valsts ieľēmumu dienestā , kā arī izvērtēt to trūkumus un izstrādāt priekšlikumus nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas attīstībai, jo šobrīd klientu apkalpošana Valsts ieľēmumu dienesta Klientu apkalpošanas centros nav pietiekami augstā līmenī, ir dzirdamas klientu sūdzības par apkalpošanas kvalitāti.
Diplomdarba struktūru veido trīs galvenās nodaļas. Pirmajā nodaļā autore apraksta nodokļu administrēšanas vispārējos principus un organizāciju ar mērķi izprast galvenos efektīvas nodokļu sistēmas izveides pamatprincipus.
Otrajā nodaļā tiek raksturota nodokļu maksātajiem sniegto pakalpojumu būtība un klientu apkalpošana Valsts ieľēmumu dienestā, rezultātā nosakot klientu apkalpošanas pamatprincipus, ar kuru palīdzību Valsts ieľēmumu dienests nodrošina klientiem maksimāli ātru un ērtu informācijas un pakalpojumu saľemšanu.
Trešā nodaļa ir veltīta nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas attīstības iespējām. Nodaļā tiek aplūkoti un izpētīti vairāki attīstības iespēju varianti, lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, nodokļu maksātāju apmierinatību ar Valsts ieľēmumu dienesta darbu, kā arī apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti.
Diplomdarbā ir 67 lapaspuses, 13 attēli un 3 tabulas. |
Keywords |
Anotācija |
Keywords in English |
Annotation |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
06.06.2011 19:30:02 |