Abstract |
Diplomdarbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā daļa, projektu
aprēķinu daļa, tehnoloģiskā daļa, darba aizsardzības daļa, grafiskā daļa, secinājumi
un priekšlikumi. Darba apjoms ir 97 lpp, tajā iekļauti 18 attēli, 34 tabulas un 9
formulas. Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti 8 literatūras avoti un 10 elektroniskie
resursi. Darbam pievienots viens pielikums.
Darba mērķis ir nodrošināt uzņēmuma Varner Baltija konkurētspēju,
balstoties uz teorētiskajiem un praktiskajiem pētījumiem.
Pirmajā darba daļā tiek izpētīta uzņēmuma vide, raksturots tirgus, veikta
reklāmas pasākumu analīze un SVID analīze.
Otrajā daļā, veicot patērētāju anketēšanu, tiek izpētīts uzņēmuma Varner
Baltija mērķtirgus, tiek uzlaboti reklāmas pasākumi un pilnveidota uzņēmuma
organizācijas struktūras darbība.
Trešajā daļā tiek prognozētas pārdošanas apjoma izmaiņas un izpētīts
reklāmas iespaids uz ienākumiem.
Ceturtajā daļā, tika veikta riska faktoru novērtēšana un izstrādāts risku
novēršanas plāns, kā arī aprēķinātas visu plānoto pasākumu izmaksas.
Piektajā daļā tiek attēloti ekonomisko rādītāju analīzes grafiki un
diagrammas.
Noslēdzošajā daļā secināts, ka ieviešot visus plānotos reklāmas pasākumus,
uzņēmums spēs palielināt apgrozījumu. Pilnveidojot organizācijas struktūras
efektivitāti, uzņēmumā uzlabosies informācijas apmaiņa starp vadības līmeņiem.
Uzņēmums var uzlabot savu konkurētspēju esošajā tirgū, izpētot mērķtirgus
prasības un vajadzības. |