Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Unity 3D mobilo lietojumu (spēļu) izstrādes dizaina modeļi |
Title in English |
Unity 3D Mobile Applications (Games) Development Design Patterns |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
A. Jurenoks |
Reviewer |
Artūrs Bartusevičs, Dr.sc.ing., SIA Tieto Latvia vec. konfigurāciju vadītājs |
Abstract |
Darba mērķis ir veikt izstrādes dizaina modeļu analīzi un salīdzināt to izmantošanas priekšrocības, izstrādājot multi-platformu mobilo spēli Unity vidē.
Nepārdomāti veidota programmatūras sistēma nereti noved pie saistīta un trausla koda, kurā ir grūti veikt izmaiņas un papildināt to, kā arī šādās sistēmās var biežāk novērot neparedzētas kļūdas. Lai risinātu šo problēmu, darbā tika analizēts 21 dizaina modelis, no kuriem vairākums tika realizēts lietojumprogrammatūras izstrādē. Praktiskā daļa tika izveidota spēle, pielietojot gan kontroles inversijas, gan standarta pieejas, un iegūtie dati apkopoti un izanalizēti, lai izceltu dizaina modeļu izmantošanas priekšrocības. Izstrāde tika veikta, izmantojot Unity platformu.
Rezultātā tika secināts, ka dizaina modeļu izmantošana programmatūras izstrādei atvieglo izmaiņu un koda papildināšanu veikšanas ātrumu, kā arī uzlabo kopējo programmatūras uzbūvi. Tika noskaidrots, ka kontroles inversijas ietvara izmantošana atvieglo izstrādes procesu, tomēr, lai to apgūtu un efektīvi spētu izmantot, jāvelta daudz laika.
Darbs ir 53 lappušu garš, tas sastāv no 40 attēliem, 5 tabulām, 25 izmantotajiem literatūras avotiem un 4 pielikumiem. |
Keywords |
Unity, dizaina modeļi, lietojumprogrammas, kontroles inversija. |
Keywords in English |
Unity, design patterns, mobile applications, inversion of control. |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
07.06.2017 12:59:22 |