Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Starptautisko uzņēmumu biznesa stratēģijas attīstības valstīs. |
Title in English |
Business strategies for MNC in developing markets. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Inga Eriņa |
Abstract |
Niharika Singla. Biznesa Stratēģijas MNC ir iekļauts attīstības tirgū:
Bakalaura darbs / Singla Niharika, lekt. Dr.oec. Vladimirs Satrevics - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības, Ārzemju studentu departaments, bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2017..
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 71 lappuses (neskaitot pielikumus). Tajā ietilpst ievads, analītiskās un resarch daļas, secinājumus un rekomendācijas un atsauksmes. Atsauces sastāv no 38 informācijas resursu
Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt biznesa stratēģijas uzņēmuma "Mahindra un Mahindra" Indijas tirgū.
Analītiskajā daļā autors apkopo un analizē teorētiskos materiālus par uzņēmumu un tā tirgus pētījumu. Kas palīdz saprast, ko uzņēmums plāno sasniegt panākumus šajās jaunattīstības valstīs. Šī daļa parāda, kas ir "Mahindra un Mahindra" kompānijas biznesa stratēģijas, kā arī pašreizējo situāciju Indijas tirgū.
Pētniecībā un aprēķina daļā autors sniedz priekšlikumu un ieteikumus, lai pārvarētu problēmas MNCs kas saskaras jaunattīstības valstis. Kā arī autors padara un analizē PEST analīzi, SVID analīzi, BCG matrica un daudz vairāk tikai, lai būtu pareizi apskatīt to, ko precīzi problēmas.
Bakalaura darbs beidzot izdara secinājumus, kas piedāvā jaunas idejas strategizing no MNC s izstrādē tirgū.
Bakalaura darbs satur 17 attēli, 2 tabulas un 1. papildinājumu. |
Keywords |
Biznesa Stratēģijas MNC ir iekļauts attīstības tirgū |
Keywords in English |
Business strategies of MNC in developing market |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
30.05.2017 00:07:08 |