Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu attiecības stratēģijas veidošana online veikalā
Title in English Customer relations` strategy creation for online shop
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Vladimirs Šatrevičs
Reviewer Inga Eriņa
Abstract Aghazada G. Klientu attiecību vadīšana interneta veikalā: Bakalaura darbs / G. Aghazada, Lect. Dc. oec. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības, Ārzemju studentu departaments, bakalaura studiju programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2017. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā un praktiskā daļā, secinājumi, ieteikumi. Bibliogrāfijā izmantoti 49 avoti. Pētījuma periods no 2011. līdz 2016. gadam. Bakalaura darba analītiskā daļa ir klientu attiecību pārvaldība no dažādām perspektīvām. Veicot pētījuma analītisko daļu tika analizētas pazīstamu speciālistu, autoru un teorētiķu atziņas un teorijas. Papildus tika analizēta sniegto pakalpojumu kvalitāte, lai secinātu kā uzturēt klientu bāzi apmierinātu un veidoti ieteikumu risinājumi labākai klientu apkalpošanai. Bakalaura darba praktiskā daļa sevī ietver: klientu attiecību programmas izstrādi un uzlabojumu ieteikumus. Dažādus papildu ieteikumus mājaslapas optimizācijai, kompānijas biznesa modeļa uzlabošanai, kompānijas pozīcijas tirgū uzlabošanai un konkurences analīzi. Bakalaura darbs sevī ietver 10 attēlus, 3 tabulas un 3 diagrammas.
Keywords Klientu attiecību vadīšana interneta veikalā
Keywords in English Customer Relations, Strategy Creation
Language eng
Year 2017
Date and time of uploading 26.05.2017 15:14:21