Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu attiecības stratēģijas veidošana online veikalā |
Title in English |
Customer relations` strategy creation for online shop |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Inga Eriņa |
Abstract |
Aghazada G. Klientu attiecību vadīšana interneta veikalā:
Bakalaura darbs / G. Aghazada, Lect. Dc. oec. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības, Ārzemju studentu departaments, bakalaura studiju programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2017.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā un praktiskā daļā, secinājumi, ieteikumi. Bibliogrāfijā izmantoti 49 avoti.
Pētījuma periods no 2011. līdz 2016. gadam.
Bakalaura darba analītiskā daļa ir klientu attiecību pārvaldība no dažādām perspektīvām. Veicot pētījuma analītisko daļu tika analizētas pazīstamu speciālistu, autoru un teorētiķu atziņas un teorijas. Papildus tika analizēta sniegto pakalpojumu kvalitāte, lai secinātu kā uzturēt klientu bāzi apmierinātu un veidoti ieteikumu risinājumi labākai klientu apkalpošanai.
Bakalaura darba praktiskā daļa sevī ietver: klientu attiecību programmas izstrādi un uzlabojumu ieteikumus. Dažādus papildu ieteikumus mājaslapas optimizācijai, kompānijas biznesa modeļa uzlabošanai, kompānijas pozīcijas tirgū uzlabošanai un konkurences analīzi.
Bakalaura darbs sevī ietver 10 attēlus, 3 tabulas un 3 diagrammas. |
Keywords |
Klientu attiecību vadīšana interneta veikalā |
Keywords in English |
Customer Relations, Strategy Creation |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
26.05.2017 15:14:21 |