Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language „Stratēģijas Latvijas tipogrāfiju pakalpojumu virzīšanai Skandināvijas valstīs”
Title in English “Service promotion strategies for Latvian printing houses in the Nordic Countries”
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor V.Ozoliņa
Reviewer Doc. I.Pucens
Abstract Bakalaura darba autore Karīna Mozhants izstrādāja darbu, kura temats ir “Stratēģijas Latvijas tipogrāfiju pakalpojumu virzīšanai Skandināvijas valstīs”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt vadošo Latvijas tipogrāfiju stratēģiju uzlabojumus Skandināvijas valstu poligrāfijas tirgus apgūšanai un jau esošās tirgus daļas saglabāšanai. Bakalaura darbā tiek aplūkoti teorētiskie aspekti par poligrāfijas nozari, tipogrāfiju darbības pamatprincipiem un to darbu reglamentējošiem normatīviem aktiem, kā arī par poligrāfijas uzņēmumiem piemērotiem stratēģiju veidiem ārvalstu tirgu apgūšanai. Veicot nozarē strādājošo Latvijas tipogrāfiju izpēti, tiek noteiktas vadošās tipogrāfijas poligrāfijas tirgū un to pašreizējās stratēģijas ārvalstu tirgu apgūšanai. Bakalaura darbā tiek veikta Skandināvijas poligrāfijas produkcijas tirgus analīze, kā arī jau esošo tipogrāfiju 8 pastāvīgo Skandināvijas valstu klientu anktēšana. Balstoties uz veiktās analīzes rezultātiem un vadošo Latvijas tipogrāfiju SVID analīzēm, tiek pierādīts, ka pašreizējā Skandināvijas tirgus apgūšanas stratēģija darbojas veiksmīgi, bet tipogrāfijas uzņēmumiem trūkst mārketinga aktivitāšu, lai tie būtu pietiekami konkurētspējīgi šajā reģionā. Bakalaura darba rezultātā tika izstrādāts mārketinga plāns Latvijas tipogrāfiju reklāmēšanai Skandināvijas valstīs, izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 62 lappuses. Tajā ir iekļauti 25 attēli, 10 tabulas un 4 pielikumi uz 4 lpp. Darbā izmantotas 33 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Keywords Pakalpojumu virzīšana, Latvijas tipogrāfijas, Skandināvijas tirgus izpēte, stratēģijas
Keywords in English Service promotion, Latvian Printing Houses, Scandinavian market, strategies
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 12.05.2017 11:37:20