Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Jaunas preces ieviešana Latvijas tirgū"
Title in English "New product introduction in the Latvian market"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec.,lekt. I.Andersone
Reviewer Mg.oec.,doc.(prakt.) J.Mežiels
Abstract Bakalaura darba temats ir Jaunas preces ieviešana Latvija tirgū. Bakalaura darba tiek analizēta SIA SKS Projekti jaunievedums Aller Petfood mājdzīvnieku barības. Darba mērķis ir izpētīt Aller Petfood mājdzīvnieku barības sekmīgu ieviešanu Latvijas tirgū. Darbs sastāv no analītiskās apskatu daļas un praktiskās daļas. Analītiskā apskatu daļa sastāv no 5 nodaļām, bet praktiskā daļa sastāv no 6 nodaļām. Analītiskajā apskatu daļā tiek definēts jaunas preces jēdziens un nozīme. Tiek aprakstīts tirgus izpētes process, mārketinga stratēģijas izvēle, jaunas preces plānošana, preces virzīšana tirgū, tirgus izpēte un tirgus segmentācija. Praktiskajā daļā tiek veikta zooindustrijas izpēta un analīze, kā arī SIA SKS Projekti uzņēmuma apraksts un darbības virzieni. Ir noteikts rīcības plāns, kā jaunā prece tiks virzīta tirgū, izmantojot ārējas un iekšējas vides analīzi. Tirgus izpēte veikta izmantojot Portera piecu spēka modeli, SVID analīzi. Tiek analizēti nozīmīgākie konkurenti izmantojot General electric modeli, kā arī veikta virzīšanas pasākumu analīze un plānotas aptuvenās izmaksas četriem mēnešiem. Bakalaura darbs izstrādāts latviešu valodā un tā apjoms ir 58 lapaspuses. Bakalaura darbā ietverti 11 attēli un 11 tabulas, kā arī izmantoti literatūras (16 ) avoti.
Keywords bakalaurs, jauna preces, ieviešana tirgū
Keywords in English Bachelor, new products, the introduction of market
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 02.06.2011 22:02:30