Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Jauna nišas produkta virzīšana tirgū" |
Title in English |
"Marketing of a New Niche Product" |
Department |
Institute of Business Engineering and Management |
Scientific advisor |
Greitāne Rita |
Reviewer |
Mihņenoka Aleksandra, lektore |
Abstract |
Diplomprojekta tēma: „Jauna nišas produkta virzīšana tirgū”
Autore ir studējusi: RTU IEVF UIVI Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedrā, studiju programmā „Uzņēmējdarbība un vadīšana”.
Diplomprojekta mērķis ir izmantojot virzīšanas tirgū teorētisko aspektu izpēti, izstrādāt priekšlikumus jauna alus ražotāja produkcijas virzīšanai tirgū.
Analītiskajā daļā ievākta informācija par alus ražošanas nozares raksturojumu Latvijā un Eiropā; izpētītas nozares tendences Latvijā; analizēts Latvijas alus patērētāju raksturojumu un izvērtēta nozare, izmantojot Portera piecu spēku modeli.
Lietišķā pētījumu daļā apkopota lietišķā informācija par mārketinga aktivitātēm, kas jāveic lai virzītu jaunu produktu tirgū un analizēti divi jaunākie Latvijas mazie alu ražotāji un to produkcijas tirgū virzīšanas metodes.
Projektu daļā izpētīti mazā alus ražošanas uzņēmuma SIA „Ducimus” darbības principi, tai skaitā plānotos produkcijas veidi un attīstības stratēģija un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma jauno produktu virzīšanai tirgū, izmantojot sociālo mediju, demonstrācijas un degustācijas metodes.
Kopējais darba apjoms ir 86 lpp, kurā iekļauta analītiskā daļa (16 lpp), lietišķā pētījumu daļa (35 lpp), lietišķā pētījumu daļa (27 lpp), projektu daļa (24 lpp), secinājumi un priekšlikumi (3 lpp), izmantotās literatūras un avotu saraksts (3 lpp) un pielikumi (3 lpp).
Diplomprojektā iekļautas 15 tabulas, 48 attēli, 2 pielikumi un 40 bibliogrāfijas avoti. |
Keywords |
Uzņēmējdarbība un vadība, mārketings, alus |
Keywords in English |
Entrepreneurship and Management, Marketing, Beer |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.01.2017 22:05:07 |