Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Svarīgāko darba izpildes rādītāju izstrāde finanšu departamenta apakšnodaļai rūpniecības uzņēmumā |
Title in English |
Development of the KPI’s for The Finance Department Sub-Team in Industrial Company |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
R.Lucijanovs |
Reviewer |
R.Lieksnis |
Abstract |
Darba nosaukums: “Svarīgāko darba izpildes rādītāju izstrāde finanšu departamenta apakšnodaļai rūpniecības uzņēmumā”
Darba mērķis ir izstrādāt Finanšu departamenta apakšnodaļai darba izpildes rādītājus, kas palīdzētu darbiniekiem un vadībai ikdienā sekot līdzi darba rezultātiem un to izmaiņām.
Darbā tiek analizēti apakšnodaļas darba pienākumi un iespējamie rādītāji. Darbā gaita tiek izskatīti PwC, Deloitte un citu autoru veiktie pētījumi par Apvienoto pakalpojumu centra (SSC) ieguvumiem un tā veiksmīgai darbībai nepieciešamajiem kritiskajiem faktoriem (CSFs), kuru starpā kā viens no svarīgākajiem tiek uzskatīts tieši darba izpildes rādītāji.
Veiktajā literatūras apskatā tiek nodefinēti svarīgāko darba izpildes rādītāju tipi un to izstrādes vadlīnijas, sasaistot ar kompānijas iekšienē izmantoto metodiku. Rezultātā tiek izstrādāti 7 dažādi darba izpildes rādītāji, kuri tiek atspoguļoti ikdienā uz komandas tāfeles. Darbs atspoguļo izstrādāto rādītāju rezultātu analīzi un novērtē to izstrādes ieguvumus apakšnodaļas ikdienas darbā.
Darba gaitā tika veikta neliela aptauja Apvienoto pakalpojumu centrā ar mērķi noskaidrot darbinieku domas par nesen ieviestajiem rādītājiem un vizuālajām tāfelēm.
Galvenie izmantotie informatīvie resursi: Deloitte un PwC izstrādātie materiāli, datubāzēs ScieneDirect, Scopus, WILEY pieejamie pētījumi, uzņēmuma gada pārskati un iekšējie materiāli, kā arī dažādu autoru izdotās grāmatas.
Darbā ir atrodami: 9 tabulas, 20 attēli un 6 pielikumi.
Darba valoda ir Angļu valoda. |
Keywords |
Apvienoto Pakalpojumu Centrs, Svarīgākie darba izpildes rādītāji |
Keywords in English |
Shared Service Center, Key Performance Indicators, Perfomance Measures, |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
05.05.2016 11:18:38 |