Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Economics
Title in original language "Jauna produkta ieviešana tirgū"
Title in English "Launching a new product into the market"
Author Signija Stepanova-Sprūdža
Department 22067 Division of Continuing Education of Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec, doc. I.Andersone
Reviewer Mg.oec., lekt. B.Levina
Abstract Bakalaura darba autors: Signija Stepanova Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana tirgū Bakalaura darba apjoms: 56 lapaspuses datorsalikumā, neskaitot pielikumus. Darbā ieverti 28 attēli, 7 tabulas un 1 pielikums uz 4 lapaspusēm. Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Bakalaura darba izstrādāšanai ir autore kopumā izmatojusi 22 literatūras avotus, kas sevī ietver speciālo un vispārējo literatūru, interneta resursus un pētījumā nepublicētu uzņēmuma informāciju. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Lai jaunu produktu ieviešana tirgū notiktu veiksmīgi, ir svarīgi, pirmkārt, izvirzīt spēcīgas un dzīvotspējīgas idejas, bet, otrkārt, ieviešanu veikt mērķtiecīgi un pēc konkrēta plāna. SIA Pure Chocolate šokolādes dzēriena kvalitatīvai ieviešanai tirgū ir izstrādāts produkta apraksts, izpētītas tā stiprās un vājās puses, veikta konkurentu analīze un izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns un to izmaksu apkopojums. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Stepanova S. Jauna produkta ieviešana tirgū: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2014. 56 lpp.
Keywords Jauna produkta ieviešana tirgū
Keywords in English Launching a new product into the market
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 27.05.2014 14:57:05