Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Telekomunikācijas
Nosaukums Izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana izmantojot JMT un ANYLOGIC
Nosaukums angļu valodā Modelling and Performance Evolution of a Call Center using JMT and ANYLOGIC
Struktūrvienība 13100 Telekomunikāciju institūts
Darba vadītājs Julija Asmuss
Recenzents Lektors Dmitrijs Finaškins
Anotācija Šī izpētes projekta mērķis ir ieviest zinātnisku metodi, lai izprastu un uzlabotu izsaukumu centru veiktspēju. Tie apskatīts analītiskās izsaukumu centra projektēšanas modelis, galvenokārt, divi aspekti - darbaspēka un veiktspējas pārvalde. Konkrēti aģentu daudzuma noteikšana, lai sasniegtu noteiktu pakalpojumu līmeni. Lai iegūtu labāko optimizācijas rezultātu tika testēti divi modeļi, izmantojot JAVA MODELĒŠANAS TOOLS un ANYLOGIC. Pareizais darbinieku skaits tika iegūts balstoties uz simulācijas rezultātiem. Izsaukumu centri ir gan zinātniski, gan arī praktiski, dinamiskas un kompleksas vides. Veiktspējas mērķi bieži ir nopietna problēma tādēļ veiktspējas parametriem ir jābūt pareizi balansētiem. To var panākt izmantojot analītisko un zinātnisko darbības pētniecības balstītu pieeju. Saskarsmē ar dinamisku un sarežģītu izsaukuma centra vidi analītiskās un zinātniskās darbības pētniecības balstītai pieejai bija liela nozīme. Izmantojot strukturētu pieeju ir iespējams sekmīgi paveikt darbības un optimizācijas aktivitātes - līdz ar to tika sasniegti arī veiktspējas mērķi. Atslēgas vārdi: Rindošanas modeļi, izsaukumu centrs, simulācijas, optimizācija, kapacitātes plānošana, rindošanas tīkli, veiktspējas analīze
Atslēgas vārdi Izsaukumu centra modelēšana un darbības kvalitātes novērtēšana izmantojot JMT un ANYLOGIC
Atslēgas vārdi angļu valodā Modelling and Performance Evaluation of a Call Center using JMT and ANYLOGIC
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 20.01.2014 10:57:37