Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Mobilo tehnoloģiju iespēju analīze biznesa vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Mobile Technology in Business Environment |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Ģirts Vulfs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jānis Kampars |
Anotācija |
Pieaugošais viedtālruņu un planšetdatoru skaits rada jaunus izaicinājumus biznesa vidē. Viedtālruņu un planšetdatoru iesaistīšana uzņēmuma darbplūsmā šodien ir kļuvusi par vienu no galvenajiem biznesa jautājumiem.
Darba mērķis ir analizēt mobilo tehnoloģiju iespējas biznesā un aprakstīt praktisku informācijas tehnoloģijas projekta vadību. Darba uzdevumi ir: analizēt iemeslus, kāpēc ir nepieciešams ieviest mobilās tehnoloģijas uzņēmumā, analizēt mobilo tehnoloģiju priekšrocības un trūkumus, analizēt vadības līmeņa izaicinājumus un ieguvumus no ieguldījumiem, ieviešot mobilās tehnoloģijas, analizēt mobilo ierīču OS platformas un ierīču veidus, izstrādāt praktisku pētījuma rezultātu - uzņēmuma mobilo biznesa tehnoloģiju ieviešanas vadlīnijas. Projekta daļā - aprakstīt praktisku informācijas tehnoloģijas projekta vadību. Darbs ir teorijas, izstrādāta praktiskā pētījuma rezultāta un praktiskās daļas kopums.
Visi darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti pilnībā. Iegūto rezultātu novērtējums ir izcils, jo ir paveikts liels darbs un ir sasniegti visi izvirzītie uzdevumi labākā kvalitātē nekā sākotnēji plānots. Darbā izstrādātā praktiskā pētījuma rezultāts - vadlīnijas ir labākās savā jomā ar lielu pievienoto profesionālo vērtību.
Darba apjoms - 138 lpp., 18 tabulas, 26 attēli. |
Atslēgas vārdi |
ārpus biroja darbinieki, MAM, metrikas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
fieldforce, MAM, metrics |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2014 21:03:23 |